---Multirotor BeneluX RacinG 2014---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Racebaan Gilze, wat vinden jullie ervan?
(parkeren direct naast het veld)

is dit niet iets te makkelijk ?!
we willen toch iets testuren hebben / bomen ontwijken / onder of over hekken door vlammen!!
ik vindt dit kinderkak (bij wijze van spreken;) ) + ( niet verkeerd opvatten ;) )
probeer alleen maar mee tedenken hoor en wil een vette RACE Track vliegen :D
en nee .. hoeft absoluut niet in Z-Limburg tezijn ;)
maar wel een AUB wel een NO'RISK-NO'FUN TRACK !!!
*zovan als je niet durft dan moet je maar niet hard gaan
en als je durft hard tegaan .. niet huilen als je crasht :vamp:

:idea:Op zo'n/deze LOCATIE Bevalt me 'persoonlijk' veel meer

Laatst bewerkt door een moderator:
Hahaha white hill lijkt me wel wat: mooie vid, wellicht moeten we de gulden middenweg kiezen?
Geen struiken tussen de bomen, ruime plek tussen de bomen afgewisseld met gras

Maar waar?

Vind het plek van mark niet verkeerd, alleen de route te makkelijk. Als je in de eerste stuk en tweede stuk meer door de bosjes heen zou duiken zou het een mooie track zijn.

Vind die boomkweker ook nog steeds een goed en zeker als het droog is.

Heb daar zomaar een rondje gevlogen wat me leuk leek.
Zal binnenkort nog eens daar gaan kijken of ik een spannender rondje kan vinden.

[/QUOTE]

(3.37min)vanaf dit paadje zover mogelijk rechtdoor tussen die bomen dan pas links
(3.53min)totdat je over dit paadje kan vliegen dan weer zover mogelijk rechtdoor dan pas links
(4.06min) dan terug vliegen door de hele boom-partij
(4.13min)totdat je weer op dit paadje zit en dan doorvliegen "waar jij/jullie staat(n)
en achter de bomen kom je weer bij (3.37min) op het paadje uit

dan hebben we rechte stukken erin voor te vlammen en mooie bochten die niemand kan afsnijden
en de caterogie NORISK - NOFUN zit er ook in :vamp:

(3.37min)vanaf dit paadje zover mogelijk rechtdoor tussen die bomen dan pas links
(3.53min)totdat je over dit paadje kan vliegen dan weer zover mogelijk rechtdoor dan pas links
(4.13min)totdat je weer op dit paadje zit en dan doorvliegen "waar jij/jullie staat(n)

dan hebben we rechte stukken erin voor te vlammen en mooie bochten die niemand kan afsnijden
en de caterogie NORISK - NOFUN zit er ook in :vamp:
+1

Vind alleen dat 1 rondje voldoende is voor de race. Start vanaf een aangewezen plek (klok start) en dan landen op dezelfde plek (klok stop)

lijkt me makkelijk om korte rondes te hebben. Straks als je 20man hebt moet je de hele dag wachten om te vliegen :D

owja das nie de bedoeling nee , we moeten eigenlijk een topic openen wie mee wil doen, welke frequentie enzv.

word een jaren plan zo , iedereen roept maar wat !! discrete dingen daar hebben we wat aan ;)

in het topic ook 3 plaatsen vermelden ook daar een poll mee starten
plek A
plek B
plek C

plek met meeste stemmen will be it :D

Is heel simpel. Hier stappenplan

Stap 1 de circuits zoeken (doel is om 3 tracks uitgewerkt te hebben):
We hebben
A-> Limburg locatie van danny (mogelijk wat variatie inbrengen)
B-> Markjuhh locatie (nog verder compleet uitwerken)
C-> Mogelijk de boomkweker hier. Moet lukken (deze route moet ook uitgewerkt worden)
D-> Crossbaan van mij in de buurt

Stap 2:
Dan concrete aanmeldigen! Mensen dienen zich aan te melden en aan te geven waarmee ze willen racen. Eigenlijk moeten we een klein beetje de regels opstellen.

Stap 3:
dutchmultirotorracing of beneluxmultirotorracing (vanwege de belgen onder ons) youtube kanaal opstarten. Hier worden alle races in afleveringen gebracht. Het doel is om alleen met besloten groep races te doen en geen kijkers. Alle resultaten worden geheim gehouden en de mensen kunnen alles via de youtube kanaal volgen. Dit is leuk om zo spanning erin te houden

Stap 4:
Met de besloten groep geheime datums/tijden afspreken voor de race. Het doel is om de eerste races in April te starten! Gegarandeerd beter weer uiterraard!

Laatst bewerkt:
de crosstrack is dan wel weer uber vet als track.

dat geeft super compilatie filmpjes man.

voor de rest liever echt een combi van routes.
zo alleen door de bomen vind ik niks, beter open stukken met dan stukken door hindernissen en bomen afwissellen.

stukje tricky sturen en manouvreren ven stukkie volle sjas.

Ja heb wel nagedacht hier en daar :D.

We moeten nu wat meer datums voor de stappen roepen.

Laten we afspreken dat de circuits in de komende weken klaar gemaakt worden en proberen we een eerste youtube intro te maken de introductie van deelnemers en de tracks.
Voor degene die de tracks maken graag een goede video, bovenaanzicht (met multi) en uitgetekend in lijnen.

ergens in de duinen met een strak stukje downhillparcours? stukje strand erbij met lage obstakels net boven het water? ;)

haha lijkt me spannend rokende lipos in de branding!!

Tot hier volg ik je. Dit is ook goed mogelijk, de pad loopt door.
Dan kom ik bij +- 4.02 bij de boom en ga ik linksaf recht stuk op tussen de bomen door.

Zoals in het aller eerste rondje bedoel je?

Quote bewerkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back