---Multirotor BeneluX RacinG 2014---

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je op zulke afstanden helemaal geen last van. gaat prima

heb je al daar geprobeerd dan op 5.8?????
de afstand zal het inderdaad niet zijn, maar de soort bomen zal storen
heb zelf altijd veel problemen met die Boompjes op 5.8 ..,
zit veel vocht of hars in (denk ik) beter 100 stammen dan 1kerstboom ertussen

@garbungel: nice RIDE man!!!! // als je nog eens daar heen gaat laat het me even weten,,
dan spring ik in de auto en testen we het even op 5.8 (want denk dat de 5.8 daar moeite meekrijgt)
hopelijk niet ,, maar heb veel problemen altijd hier in limburg met die boompjes
de track is SUPERVET :D //

moeten alleen lager vliegen denk ik .., tot we zien dat niemand de bochten inkort zoals nu b.v

Op 1.3 was het totaal geen probleem. Had niet eens glitches. Gewoon super stabiel beeld. Zal eens een dvr opname doen.
ik heb hier in het verleden vaker gevlogen en zelfa op 2.4ghz video en ik moet zeggen dat het daarmee ook moeilijker ging zelfs.
5.8 zou iemand anders even moeten testen uiteraard. Zou handig zijn om de vergelijking van de 2 naast mekaar te zien.

Maar de track is super. Het was alleen nat hier en daar omdat het net had geregend. Je ziet me ook een beetje plassen ontwijken hier en daar :)

Zal van de week een parcours uitzetten een vluchtje doen. Dit was gewoon ff tussendoor raggen en mini h met gopro goed testen. Heb maar een lipo gevlogen. Ga ook wat slalom route uitstippelen om leuker te maken.

Laatst bewerkt:
OK ben benieuwd !!!
omdat de boompjes wat kleiner zijn ga je er sneller over heen vliegen als je de bocht niet haalt
bij bomen is dat onmogelijk omdat je erdan op knalt :D

maar wat een lekkere SPEED en superbeeld weer met die GoPRO !!!!!!!!

Ik had hier geen speciale route man. Ben gewoon gaan raggen. Gewoon random,want sommige mensen wouden weten hoe een mini h met de gopro vliegt.
Als je goed kijkt zie je heel veel water in die bocht waar ik over graag niet over ga. Had niet zo zin om de eerste fpv vluchten daarin te eindigen. Ook de zijkant bij het fietspad is helemaal nat. Ben nog voorzichtig met een verse build. Water en mijn multicopters zijn geen vrienden geweest tot nu toe.

in principe kun je hier een rondje vol op snelheid doen zonder te remmen als we voor iets zouden gaan als mijn eerste 2 rondes. Zelf zou ik nog wat slalom willen toevoegen misschien.....dat zou denk ik leuke uitdagingen geven?

Ja inderdaad .. houdt ook niet van water !!!!
en slaloms zijn inderdaad leuk als je die erin zou doen..,

had al de eerste x het water gezien ,, en dacht gelijk: wowww die durft hahahaa

Ja er waren plekken waar je mini h helemaal onder water kan verdwijnen :). Aangezien ik issues met een regelaar had eerst en nu pas nieuwe erop had gaf het me niet veel vertrouwen. pas als ik een vlucht of 5 achter de rug heb begin ik een nieuwe build te vertrouwen.
Maar meestal is het daar wel droog. Zal eens kijken naar wqt route mogelijkheden. In ieder geval helemaal rondom is een mooie speed lap.
IK wacht even nog wat beter weer af.

@garbungel: ook nieuw plekje ontdekt // 2min lopen vanaf de weg
en een slalom-baan uit zich zelf gegroeid :D

geen natte plekken en geen wind // OPTIMAAL gewoon !!
en superontvangst met 5.8 .. dus 1.3 zal zeker ook lukken

Laatst bewerkt door een moderator:
leuk stakje maar ik zou voor de races liever iets laagdrempeligers zien.
zoiets halen velen niet eens een ronde zonder schade, en het is ook wel leuk als niet iedereen alles aan zijn moer gevlogen heeft ;)

ik zou liever een wat meer open cirquit zien met wat meer echte paden volgen ofzo.
kunnen we wel een stuk bomenroute in implementeren, die staan naast het pad meestal :D

Gisteren in de bossen van Rucphen wezen knallen, misschien ook een idee?

IMG-20140223-WA0047.jpg

IMG-20140223-WA0023.jpg

IMG-20140223-WA0025.jpg

Wou dit plekje ook graag nomineren :-) rondjes door de bossen of rondjes om het meertje:thumbsup:

Racebaan Gilze, wat vinden jullie ervan?
(parkeren direct naast het veld)

Wou dit plekje ook graag nomineren :-) rondjes door de bossen of rondjes om het meertje:thumbsup:
Volgens mij is het hier in het weekend super druk en zeker in de zomer! denk geen handige locatie

Racebaan Gilze, wat vinden jullie ervan?

Dit is wel beter :D. Een top locatie. Ik zou persoonlijk alleen de eerste bocht of op het paadje blijven of tussen de bomen verder gaan om afsnijden te voorkomen.

Wat ook nog steeds een belangrijk punt is: dichtbij de track kunnen parkeren:p (aangezien de meesten flink wat spullen bij zich hebben) Ik zou ook met de grote hexa en/of f550 een beetje centraal kunnen gaan hangen om e.e.a. te filmen, kan een mooie video worden.

Parkeren maakt me niet zoveel uit. Voor een vette locatie wil ik wel een stukje lopen, maar hier kun je zeker parkeren.

Voor jullie om zelf ff te kijken, het ligt aan de "uilenspiegelstraat bosschenhoofd"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back