Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
grapje zeker?
Zijn exact dezelfde foto's, maar wel met ander draad op de trommels dan gisteren.
Klaas ik weet niet precies de geschiedenis van het scheepje het is een oude tekening van de NVM wel een mooie en komt uit het archief van mijn vader.Bedankt Erwin! De bedoeling was om hem samen met kleinzoon te bouwen. Maar hij heeft gekozen voor het snellere werk en een Wiesel gebouwd. Ook niet erg hoor. Ik kan hier nog wel een paar jaartjes mee spelen en dan zien we wel waar de vloot blijft. Met het ouder worden lijkt het wel of die dingen steeds looiiger worden. Maar dit is een handzaam dingetje van een kilo of 3. Is die Zephyr een ouderwets Groninger coastertje? Zijn wel scheepjes met karakter en eens weer heel iets anders. Ach, als we er maar plezier aan beleven, is het niet? En dat lukt gelukkig nog wel. Gr. Klaas.
ik heb eerst nog wat andere schepen die ik eerst wil bouwen 2 van 1m20 en nog een hele grote dus dat duurt nog wel even.Erwin, Bedankt voor de info. Bij de NVM een tekening gevonden van de Zephyr, een in 1952 gebouwde coaster. Is dus 15 jaar ouder dan het scheepje dat ik aan het bouwen ben. Ziet er leuk uit. In die tijd zat er nog model in een schip. Wel wat meer werk om te bouwen, maar ook meer plezier om naar te kijken. Gr. Klaas.