Multicopter Café

interessante video van arte. Je kan ondertiteling aanzetten in een andere taal

Laatst bewerkt door een moderator:
Kom net pas deze topic tegen.
Zal me ook netjes voorstellen.
Ik ben Ron uit Capelle aan den IJssel.
Heb de hobby na jaren weer opgepakt.
IK heb een DJI F 450 gekocht met zwarte armen, samen met een Taranis plus met X8R.
Ben al druk aan het bouwen en programmeren.
Dat laatste gaat redelijk, maar ik blijf een beetje hangen op de IOC koppeling naar de zender. Hier wordt al druk aan gewerkt en krijg hulp van heyudude.

Kom net pas deze topic tegen.
Zal me ook netjes voorstellen.
Ik ben Ron uit Capelle aan den IJssel.
Heb de hobby na jaren weer opgepakt.
IK heb een DJI F 450 gekocht met zwarte armen, samen met een Taranis plus met X8R.
Ben al druk aan het bouwen en programmeren.
Dat laatste gaat redelijk, maar ik blijf een beetje hangen op de IOC koppeling naar de zender. Hier wordt al druk aan gewerkt en krijg hulp van heyudude.

Welkom Ron

Hulp van Heyudude .. ??!!! :shock::shock:
Sterkte :D:D;);)

Nieuwe MBF fan:
788bc4b12e2e7d99fb9143bf6a084bdb.jpg

.

Hallo allemaal!

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Jasper en kom uit Friesland, uit de buurt van Heerenveen.
Sinds november ben ik in het bezit van een Blackout mini H die ik overgekocht heb van iemand die hier volgens mij ook wel op het forum zat. ik heb al een paar crashes gehad en heb al een aantal onderdelen moeten vervangen. Hoe ik dat moest doen heb het allemaal geleerd op het internet maar ik heb me hier toch maar even aangemeld om wat meer gericht antwoord te krijgen op eventuele vragen en om nog wat te leren van andermans ervaringen. Ik kan niet wachten op de zomer want als ik nu crash wordt het de hele tijd zo'n bende.
Ook las ik over het Benelux aerial race tournament. Deze hoop ik ook bij te wonen als toeschouwer.

Groetjes Jasper

Welkom Jasper
Inderdaad maar een natte en modderige boel op veel plaatsen. Schoonmaken vind ik nog niet zo erg maar altijd kans dat het tegenzit en elektronica nat wordt en stuk gaat.

Gisteren een ietwat harde landing met de h250, sj4000 cam schoot onder het klittenband vandaan en rolde in een sloot :( ik zag nog wat luchtbellen en het leek niet erg diep maar natuurlijk wel zo'n modderige bodem. Het was ff lastig maar in het water tastend heb ik 'm wel gevonden en was ik enkel het frontje kwijt. Na uit elkaar halen en drogen lijkt de accu defect te zijn en geluid wordt wel opgenomen maar heeft een bromtoon.
Ik bestel later wel eens een nieuwe. Eerst eens kijken of ie weer bruikbaar kan zijn met een 1s lipo of 5v uit een bec of stepup naar de usb. Video werkt nog wel en de lcd heeft enkel wat vlekjes in het beeld.

Interessante voor mensen die geen ground pin voor de ESC's servo kabeltje gebruiken

Hmz..denk dat het grotendeels aan mezelf ligt dat m'n quad slecht vliegt. Maar als het nooit beter word moet ik maar een ground gaan gebruiken.

Hebben er toevallig meer mensen last van slecht ontvangst van de VTX wanneer ze gas geven?
had dit voorheen niet, iemand een tip waar ik moet zoeken.

Hebben er toevallig meer mensen last van slecht ontvangst van de VTX wanneer ze gas geven?
had dit voorheen niet, iemand een tip waar ik moet zoeken.
Als je dit voorheen niet had, dan is er iets veranderd.. meestal gebeurd dit na een crash. er is dan iets losgetrokken, of er maakt is minder goed contact, of zoals vaak, komen dan de slechte solderingen naar boven.

Maar kan ook ergens sluiting hebben of doorgeknaagde isolatie van een draad, of draden, enzovoort..

Back