de props heb ik al...[/QUOTE]
Dat ziet er goed uit Boris, goed voor de LOS skills:D:alien:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de props heb ik al...[/QUOTE]
Dat ziet er goed uit Boris, goed voor de LOS skills:D:alien:
Dat ziet er goed uit Boris, goed voor de LOS skills:alien:
Een 3D quad kan je best met zelf centrerende sticks vliegen, anders wordt het wel heel lastig.
Bestel alvast maar 100 props
Welke firmware heb je erop?
Een 3D quad kan je best met zelf centrerende sticks vliegen, anders wordt het wel heel lastig.
Hij doet het al
Ja man...dit is echt opnieuw leren vliegen. Heb toenstraks even kort gehoverd en zelfs dat was al moeilijk. Je bent gewend om throttle omlaag te doen en dan gaat het vol gas de grond in![]()
Was zelf ook bezig met een 3D los quadje, Jazz gaat men escs flashes 1 va de dagen.
Denk dat 3D FPV makkelijker is dan los...
Goedemiddag,
Net nieuw in de multicopter, veel gelezen maar één vraag blijft me toch onduidelijk.
Ik heb een Naze 32 en een orangeRx R620. Nu vraag ik me af, welke kabel moet ik gebruiken om de S.Bus verbding te realiseren?
Alvast bedankt voor jullie hulp!.
haha....thank man[emoji1]. die is cool!:new-bday: Happy Birthday Boris.B :new-bday:
Wat bedoel je met de eind- en middelpunten?Dit kan in je motoren zitten. Zorg dat ze allemaal soepel kunnen draaien en dat as en bell niet tegengehouden worden door wat dan ook.
Dubbelcheck ook even je eindpunten of deze gelijk liggen en of je midden nog in het midden ligt.
Ja dat is allemaal goed, hij blijft gewoon doordraaien daarna terwijl ik gewoon hover en stick gecentreerd heb nadat ik yaw rechts heb gedaan.Die dingen die je ingesteld hebt zodat je flightcontroller weet hoe ver je sticks kunnen bewegen.
klinkt als een probleem met afstelling. Welke settings zijn het?Net nog ff gevlogen maar toch weer het probleem dat de quad soms doorblijft draaien als ik stevig yaw rechts doe. Als ik yaw links doe ondervindt ik geen problemen. Enige tijd geleden had ik hier ook al een beetje last van maar toen heb ik schoeven van een van de motoren lossen gedraaid omdat deze zwaarder liep. Zou de motor voor de problemen kunnen zorgen? Heeft iemand gelijkmatige problemen (gehad)?