Multicopter Café

Beetje bij beetje nieuw spul bij elkaar rapen :D

Wachtent op de backorders pff,

Cobra 1960kv
Ztw mantis 20a
4s lipos
6x4,5 props
Frsky 1ste helft binnen!'
Nieuwe lipo lader voor 4S
Naze haal ik op;) ( kratje bier erbij? Haha)
Flip260 (tijdelijk)
Nog 2 dingen bestellen!

Heb extra camera erbij ;) voor, voor en achterkant opnames!
Waar haal je die naze want dan breng ik ook ff een krat. Of heeft die er maar 1?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft er iemand een camera - vtx kabel voor de skyzone 200mw plug n play set? Het zijn 3 pin en 5 pin connectoren, losse connectoren met kabels eraan is ook prima.

Ook een vraagje over mobius, kan een mobius tegelijkertijd live video uitzenden naar vtx en ook video opslaan/ foto's nemen?

Heeft er iemand een camera - vtx kabel voor de skyzone 200mw plug n play set? Het zijn 3 pin en 5 pin connectoren, losse connectoren met kabels eraan is ook prima.

Ook een vraagje over mobius, kan een mobius tegelijkertijd live video uitzenden naar vtx en ook video opslaan/ foto's nemen?
Ja, Mobius heeft een live-uitgang.

Eindelijk wat minder wind dat m'n neus-zware Phantom weer normaal kon vliegen :)

Had wat gelazer met de camera accu, is een nieuwe maar heb het idee dat ie zo dood
is als een pier.. Beetje jammer.

Nog groter is de pech, dat m'n zo-goed-als-mooie-crash niet op beeld staat denk ik ( moet zo nog even de beelden uit de cam peuteren )

Klein.. ehhh, inschattingsfoutje, dacht wel even onder een boomtak door te gaan..
( gevalletje van, hou m'n biertje even vast en kijk hier even naar )

Dat werd er overheen, en aan het geluid van de props te horen het een en ander
gesnoeid ( sorry boom )

10 plus punten voor de Naza, die het hele spel toch nog vliegend wist te houden :) :)

Als dat hetzelfde stekkertje is als in de sony 600tvl cam past heb ik er wel wat voor.

Dat gaat wel passen, stuur je in een pm je paypal en het bedrag dat je wilt hebben voor 2 van deze kabeltjes?
Heb je toevallig ook nog een kabel voor mijn zender. Zelfde soort connector, iets kleiner en dan met 5 pin?

Aan de VTX kant zet ik er altijd zelf stekkertjes aan. Deze zijn hetzelfde als de stekkers die je op je ontvanger en je flightcontroller gebruikt.
Zijn bij iedere goede modelbouwzaak wel los te krijgen :)

Bij deze hobby is niet veel uitgeven, maar wel vliegen er gewoon niet bij. Van die chinese Cc3d bijvoorbeeld wordt je echt niet blij. En wat doe je bijvoorbeeld als je een onbedoelde landing maakt en een arm breekt? Zijn er genoeg onderdelen beschikbaar en wil je zolang wachten voordat je je onderdelen hebt.

.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hahahaha

a6c667d43d6bd3caa7a47d42f5a8d021.jpg

Links onder :p

Back