kom dit model tegen heb zo iets ook al eens ontworpen maar nooit gemaakt.
Komodo [S3_K1] : Sector3 Research, sec3research.com
Komodo [S3_K1] : Sector3 Research, sec3research.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jep, echt een super jankgeluid [emoji2].Even vanmorgen (ja in t donker)die cobra 2300kv getest op 4S manman wat een power nu ! motors en esc's blijven ook lekker koel, en een mooi geluid als je vol gas voorbij komt vliegen![]()
Heb nu nog 5x4, maar ik bestel volgende week 6x3Jep, echt een super jankgeluid [emoji2].
Welke props gebruik je? 5x3 5x4?
Ik denk eigenlijk dat je met 6x3 snelheid moet inleveren tov. de 5x4 props.Heb nu nog 5x4, maar ik bestel volgende week 6x3![]()
We zullen zienIk denk eigenlijk dat je met 6x3 snelheid moet inleveren tov. de 5x4 props.
Stilstand is achteruitgangik vlieg juist met me COG naar voren (nose-in)
heb em nooit in het midden ..,, vindt dat fijner vliegen ( hoveren doe ik toch niet)
Welke regelaars heb je?We zullen zienmoet wel opletten op de ampere.. Volgens de lijsten is t 11,9a bij 100% gas
Ztw 12AWelke regelaars heb je?
Ik vloog 6x45 op ZTW 12a esc's, volgens rotorgeeks zou die dan 21 amp trekken. Nooit mis gegaan.
Als ze genoeg koeling krijgen moet het wel gord gaan. Als je op zoekt "rotorgeeks 12a Esc torture test" trekken ze een minuut lang 20 ofzo ampere uit een 12a regelaar.
Klopt als een bus, moet over t algemeen al > 1800 man nanotec met giga C waarde hebben om dat te trekken. Waren ze maar op voorraad ...Zou zomaar kunnen dat je lipo niet, of niet lang, 4x21a kan leveren. Die testen worden vaak gedaan met één motor en een lipo met meer capaciteit dan je mee vliegt.
heb tegenwoordig zo ding om me quad zitten bevalt me erg goed hoef alleen maar gas te geven en naar voren te vliegen
![]()
GemfanVraagje, voor mijn mini zoek ik nog goede props.
Twijfel tussen Gemfan 5030 en HQ5030 iemand ervaring ermee? Of eventueel ander merk.
Ben beginner op manuel vliegen dus crashen zal vaak gebeuren, daar aan denken dat het betaalbare props moeten zijn. Liefst 20 paar ineens kan inslaan![]()
Thnx Dannyik zou zeker voor HQ gaan !!
De gemfans knakken bij mij al als ik 90% gas geef ..,
ze zijn zo slap dat ze tot een soort Paraplutjes Plooien .. dus je vliegt eigelijk met 4"
als je voor HQ zou kiezen .. dan zou ik meteen de HQ5040 pakken (TOP-PROP)