Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Richard hoogeveen is hier maar 15 minuten vandaan mocht je willen weten hoe het beeld er uit ziet in de attitude kom je gewoon keertje langs. Op dit moment zou je je eigen quad mee moeten nemen omdatt die van mij tijdelijk stuk is
Ik heb in het weekenden vaan de quad's in de auto dus kan eventueel wel vrijdags komen? ergens tussen 7 a 8 uur? , want hoop zaterdag een nieuwe fatshark te kunnen halen
yeaaa hij staat weer klaar en vliegt weer nu alleen nog even wachten tot er wat minder wind staat, wel al even gevlogen maar moet nog even aan werk met de jello...
hier even foto van de nieuwe top plaat, die er overigens super strak uit ziet.
@ Hans, ik gebruik Terokal 2444 in slotcars om schuimrubber op carbon te plakken, muurvast en toch flexibel. En die slotcars krijgen klappen.... nog nooit losgelaten (ook de foambanden worden hiermee geplakt)
Aha... Aan de ene kant had ik 10 seconden lijm geprobeerd, zit ook aardig vast.
Terokal? Effe zoeken. Dubbelzijdig tape? Hmm zou ik eens moeten zien in de praktijk: trilt flink zon quad
Thanks heren
Edit: kadeng 360ml pot 16 euro daar doe ik jaaaaaaaren mee! Wim wanneer ga je dichterbij verhuizen lol
Zijn er mensen hier met een multicopter in de omgeving van Haarlem?
Ik heb zelf een quadcopter (Hubsan) een kleine week in mijn bezit, maar het is nu al verslavend, elke avond vliegen. Jammer genoeg geeft 1 accu 380mAh niet veel vliegtijd, dus heb al 5 extra accu's besteld Helaas is het voornamelijk binnenvliegen momenteel door het weer, maar ik wil snel buiten gaan vliegen en wat beelden maken.
Ja! Hoofddorp, maar ben elke doordeweekse dag in Heemstede (Hageveld) voor school, heb ook al is eerder gevraagd of er iemand in de buurt woonde, zou het leuk vinden een keer samen te vliegen! heb wel een flink grotere dan de jouwe Haha 5000mAh 4S gaat waarschijnlijk net zo snel leeg als jouw kleintje
Haha, ik pak 5-7 minuten maximaal op een volle 380 mAh accu..
Ja, lijkt me een prima idee. Dan moet het eerst wel wat beter weer worden, maar tegen de tijd dat dat zo is kunnen we wel keer vliegen. Laten we anders ff PM-en tegen die tijd.