Multicopter Café

Die eerste keer pakte hij hem uit die bak, en toen was ik best wel disappointed... :( maar die tweede poging was.... Gewoon gelijk opstijgen uit die bak water, super bruut!

Heren , ik heb toch 1 vraagje ik vlieg met zn teleporter v3 met 230,000 pixels per oog .. ik twijfel om deze bril te verkopen en een betere versie te nemen , maar kan ik de ontvanger enz gewoon bewaren? Of is het allemaal afgestemt op de fatshark bril? Zat zelf te denken bij een attitude of predator , omdat de contrast een flink wat stukken hoger ligt :)

Ik ken het hellaas het verschil niet testen wat me eventueel bevalt met de fatsharks! Niemand echt in de buurt met een goede shark..

je kan hem los verkopen, maar ik denk dat er niemand een losse teleporter gaat kopen aangezien de meeste mensen met een teleporter beginners zijn, zoals jij en ik ;) ik zou hem als setje verkopen en dan weer een nieuwe vtx enz kopen

Ohh das bale haha , zou ik mogen vragen wat er een verschil in zit dan?? Want je zou denken de gopro is 1080i en de tvl..? Kan die tvl ook opnemen? Of is het puur de beeld alleen?

Ik denk dat je met de gopro goed kunt vliegen (geen ervaring mee maar een vliegmaat wel) maar een fpv cam is eigenlijk het beste vind ik.
Wdr (tegenlichtcorrectie). En geen last van batterijen die je moet opladen of leegraken onderweg etc

Ik zou zeggen probeer het gewoon: wie weet bevalt het gewoon

Fpv cam of een securetycam bij securtycam2000 weg heb ik ook daar weg heb geoefend met mobuis maar hd is afrader omdat er randen om je beeld heen komen zitten. En wdr is ook lastig je hebt snel met hd mobuis/gopro last van zwart scherm.

Ik test van de week even op een 600tvl ff kijken of hwt beter is, ik had eerder pilot hd maar die beeld was echt bagger tegenover de gopro

Met me600tvl kan je takje vaak aan zien komen in iedegeval beter dan met mobuis weet niet hoe het licht bij gopro maar alles is in te stellen...

denk dat je niet ontevreden zou zijn over resultaat... heb trouwens de attude bevalt me ook super goed.

Patrick

Daar zit okk een verschil in mijn bril heeft 230.000 pixels ofzo.. en zn attitude heeft 935.000 per lens.. dus das al heeeeeel verschil ;)

Back