Multicopter Café

Als je op shows Jumpt en het gaat mis val je meestal op een HARDE Parkeerplaats
en/of Botonnen vloer!! Trainings - Track was in lossere ondergrond
en in de FreeStlyle wereld zeggen we: 1 op de 1000 gaat het mis
als ik trainde maakte ik 150 tot 200 jumps op een dag -->> dus die 1000 komt snel
soms heb je geluk …. soms niet :p
heb moeten stoppen door te lang bewusteloos zijn (1ste keer ben je 2min weg)
dat bouwt zich op tot je niet meer weet wie je bent .. heb al eens me spraak verloren erdoor
plastice knie / titanium schroeven in me rug / ontelbaar me tanden uitgehad enzz
me vrouw is BLIJ dat ik nu met Quadcopters vlieg en niet met mezelf hahaha

het was een toffe tijd.. veel gezien v/d wereld

Wow Danny! :cool: nu snap ik dat je bijnaam metal is..;) Fijne vakantie kerel en terugkomen met een hoop filmpjes...grtz Goser.

Tot over 18dgn .. filmpjes komen er zeker aan
hoop niet teveel te crashen op die lavagrond .. is iets harder als de bosgrond van Limburg
seeya Next year :D

locale TEMP 25º :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vroeg me af of er ook multicopter volk leeft in Noord-Holland en wellicht hier zelfs in West-Friesland. Er is niet zoveel aanspraak hier in de buurt. En je leert nu eenmaal veel meer van, en met een ander. Dus laat het me weten, dan kunnen we eens samen vliegen in de buurt.

Laatst bewerkt:
Daar heb je gelijk in! Niet alleen van het vliegen en luisteren naar tips maar ook afkijken hoe het gebouwd is

Zal vast wel lukken de zoektocht

Qneuzidol, ik vlieg in N-H, maar alleen echt dicht bij huis, dus Hoofddorp kom ik eigenlijk niet uit. Ik heb er ooit eentje langs de achtertuin zien vliegen, maar ik denk dat die FPV vloog, want ik heb geen idee waar de piloot stond. daarnaast een paar keer een F550 (of iets wat er op lijkt) zien vliegen hoog in de lucht een paar straten verderop, en dat was het wel... verder dus geen mensen gesproken, dus mocht je een keer deze kant op willen komen lijkt me dat ook leuk! Ik vlieg zelf sinds de zomervakantie een F450, maar ga de Naza zsm overplaatsen naar de nieuwe Tarot FY680 hexa :)

heb dat al een aantal keer gehad, dat er 2 of drie vogels op de multi afkomen en eromheen gaan cirkelen etc. lijken ook elke keer dezelfde soort vogels. heeft iets met territorium afbakenen te maken heb ik me laten vertellen;)

gelukkig daar steeds snel te landen altijd veilig en zonder schade aan de vogels en toestel kunnen eindigen;)

Zo gasten het is weer de tijd van het jaar om op vakantie te vertrekken.
Wij gaan lekker met de auto rijden richting oostblok (Polen) deze avond.
Rond 22.00u vertrek ik weer richting ginder.
Hopelijk komen wij ook deze keer weer in 1 stuk terug binnen 2 weken.
Het gaat jullie goed.

Grts Dave

Komt mij bekend voor. Ook mijn F550 is wel eens lastig gevallen door een paar scholeksters.... Liep verder gelukkig wel goed af!

heb dat al een aantal keer gehad, dat er 2 of drie vogels op de multi afkomen en eromheen gaan cirkelen etc. lijken ook elke keer dezelfde soort vogels. heeft iets met territorium afbakenen te maken heb ik me laten vertellen;)

gelukkig daar steeds snel te landen altijd veilig en zonder schade aan de vogels en toestel kunnen eindigen;)

Een helicopter? Da's een bemande drone!

Ik vroeg me af of er ook multicopter volk leeft in Noord-Holland en wellicht hier zelfs in West-Friesland. Er is niet zoveel aanspraak hier in de buurt. En je leert nu eenmaal veel meer van, en met een ander. Dus laat het me weten, dan kunnen we eens samen vliegen in de buurt.

Kom uit Akersloot, vlieg met een F450 en heb een Hoverthings Flip in de bouwplanning staan :-)

Back