Ik ben vandaag nog eens naar het veld gereden om te gaan vliegen (of dat was toch het plan). Ik kom aan en laat m'n Blackout Mini H de lucht in en zonder input flipt hij ineens kei hard tegen de grond (precies of de motor linksachter viel vanzelf uit). Nu had ik voordien wel een heleboel nieuwe settings in de Naze32 ingeladen.
Enkel wat schroeven kapot, deze vervangen en de Naze32 terug helemaal naar fabrieksinstellingen gezet. Dan terug de lucht in gelaten, alles leek goed te gaan deze keer. Maar dan begon ik te merken dat ik alsmaar meer input met de rechterstick moest geven naar rechtsboven. Tot op het punt dat mijn stick volledig rechtsboven zat en ik niet meer input kon geven, resultaat, weer een flip en kei hard tegen de grond. Hij flipt dus steeds door het wegvallen van de motor linksachter.
Ik heb deze motor gecontroleerd en draait volledig soepel rond. Het geleidelijk aan power verliezen op 1 motor tot deze volledig stil ligt, is dit iets dat aan een ESC kan liggen dat het beste gehad heeft?
Motors en ESC's waren allemaal gewoon koud/lauw zoals normaal
Edit: misschien ook handig om te weten: Elke keer als ik het driften naar linkssachter begin te voelen en ik zet hem even aan de grond is het weer weg. En dan begint het weer stilletjesaan tot het punt dat ik echt volledig moet tegensturen om te hoveren tot ik niet meer verder kan en hij volledig omflipt
Enkel wat schroeven kapot, deze vervangen en de Naze32 terug helemaal naar fabrieksinstellingen gezet. Dan terug de lucht in gelaten, alles leek goed te gaan deze keer. Maar dan begon ik te merken dat ik alsmaar meer input met de rechterstick moest geven naar rechtsboven. Tot op het punt dat mijn stick volledig rechtsboven zat en ik niet meer input kon geven, resultaat, weer een flip en kei hard tegen de grond. Hij flipt dus steeds door het wegvallen van de motor linksachter.
Ik heb deze motor gecontroleerd en draait volledig soepel rond. Het geleidelijk aan power verliezen op 1 motor tot deze volledig stil ligt, is dit iets dat aan een ESC kan liggen dat het beste gehad heeft?
Motors en ESC's waren allemaal gewoon koud/lauw zoals normaal
Edit: misschien ook handig om te weten: Elke keer als ik het driften naar linkssachter begin te voelen en ik zet hem even aan de grond is het weer weg. En dan begint het weer stilletjesaan tot het punt dat ik echt volledig moet tegensturen om te hoveren tot ik niet meer verder kan en hij volledig omflipt
Laatst bewerkt: