Multicopter Café

Ik wou net hetzelfde posten ! :p Dat ziet er inderdaad wel heftige concurentie uit.. Die Freerider is 1 kerel in zijn vrije tijd. Die kan nooit het niveau/budget halen dan de makers hierboven naar mijn mening :-)

Mij maakt het allemaal niet uit wie er het eerst met een super-simulator uitkomt, maar gezien de populariteit komt die er zoizo, vroeg of laat :-)

Och nu je die link naar youtube post weet ik wie het is! Ik heb een tijdje geleden nog met hem aan de praat geraakt na een filmpje op youtube te hebben opgepikt van zijn vroeg build.. Het is dan toch in een stroomversnelling geraakt nu er sponsers zijn ^^

Spul staat goed int rood, maar dan ook goed!

9426eb5d27f60d4a6e395c296197ef4e.jpg

.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Andy Wat houd dit in? Snap t niet helemaal :rolleyes:

Google Kelte haha :-)

http://www.swpc.noaa.gov/products/planetary-k-index

The K-index, and by extension the Planetary K-index, are used to characterize the magnitude of geomagnetic storms. Kp is an excellent indicator of disturbances in the Earth's magnetic field and is used by SWPC to decide whether geomagnetic alerts and warnings need to be issued for users who are affected by these disturbances.

The principal users affected by geomagnetic storms are the electrical power grid, spacecraft operations, users of radio signals that reflect off of or pass through the ionosphere, and observers of the aurora.

Oftwel...er kan storing optreden op :

Space Weather and GPS Systems
Electric Power Transmission
HF Radio Communications
Satellite Communications

Ik weet niet of het eerder is besproken, maar dan bij deze?

Ik ben laatste tijd niet vaak op MBF doordat mijn tapatalk naar de forum slecht tot meestal niet werkt. Alle andere foras die met tapatalk bedien werken wel. Dit is laatste tijd steeds erger geworden. Ben ik de enige waarbij de tapatalk niet of niet goed meer werkt?

Ik weet niet of het eerder is besproken, maar dan bij deze?

Ik ben laatste tijd niet vaak op MBF doordat mijn tapatalk naar de forum slecht tot meestal niet werkt. Alle andere foras die met tapatalk bedien werken wel. Dit is laatste tijd steeds erger geworden. Ben ik de enige waarbij de tapatalk niet of niet goed meer werkt?
Ik gebruik het niet, maar misschien hier iets over posten? Staat nog een post tussen met problemen met Tapatalk.
Er moet nog aardig gewerkt worden aan het nieuwe forum als ik het zo lees.. Meneer Robert is net terug van vakantie, dus die zal het wel lekker druk hebben nu.

Misschien dat iemand hier het antwoord weet; Ik ben op zoek naar de bekende Sunnysky x2212 kv980 motoren voor een toekomstig 550 hexacopter project.
Het probleem is alleen dat onze hofleverancier ze niet op voorraad heeft en er nogal wat verhalen rondgaan op internet dat zo goed als alle, als Sunnysky verkochte motoren fake zijn (via Ebay, banggood, goodluckbuy enz.).
Iemand een idee waar ik voor een redelijke prijs, gegarandeerd echte Sunnysky's kan vinden?

Misschien dat iemand hier het antwoord weet; Ik ben op zoek naar de bekende Sunnysky x2212 kv980 motoren voor een toekomstig 550 hexacopter project.
Het probleem is alleen dat onze hofleverancier ze niet op voorraad heeft en er nogal wat verhalen rondgaan op internet dat zo goed als alle, als Sunnysky verkochte motoren fake zijn (via Ebay, banggood, goodluckbuy enz.).
Iemand een idee waar ik voor een redelijke prijs, gegarandeerd echte Sunnysky's kan vinden?

Goodluckbuy verkoopt de echte Sunnysky motoren. Banggood en veel ebay-sellers leveren fakes. Doordat ik overal motoren gekocht heb, zit ik nu met een berg fakes. Maar Goodluckbuy is the place to be.

Ja die fakes deden mij hele quad shaken en ze kraakten enorm. Ik kwam hier pas achter toen ik een echte motor in handen kreeg. Een wereld van verschil. En Banggood blijft volhouden dat ze de echte 'genuine' motoren verkopen, liegen dat het gedrukt staat. Heb nog eens vier motors nagestuurd gekregen, ook die waren fake. Dus voor Sunnysky motoren wegblijven bij Banggood. Heb zelfs nog eens een pakket van acht motoren teruggestuurd voor flink wat verzendkosten en die zijn 'verdwenen'. Dus motoren en verzendkosten kwijt.

Back