Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Andy Wat houd dit in? Snap t niet helemaal![]()
Precies... Oftewel gewoon blijven vliegen[emoji6]
.
Weg met de fatsharkjes, 2000kv motortjes en 4S lipotjes... dit is de shit!
Ik gebruik het niet, maar misschien hier iets over posten? Staat nog een post tussen met problemen met Tapatalk.Ik weet niet of het eerder is besproken, maar dan bij deze?
Ik ben laatste tijd niet vaak op MBF doordat mijn tapatalk naar de forum slecht tot meestal niet werkt. Alle andere foras die met tapatalk bedien werken wel. Dit is laatste tijd steeds erger geworden. Ben ik de enige waarbij de tapatalk niet of niet goed meer werkt?
Misschien dat iemand hier het antwoord weet; Ik ben op zoek naar de bekende Sunnysky x2212 kv980 motoren voor een toekomstig 550 hexacopter project.
Het probleem is alleen dat onze hofleverancier ze niet op voorraad heeft en er nogal wat verhalen rondgaan op internet dat zo goed als alle, als Sunnysky verkochte motoren fake zijn (via Ebay, banggood, goodluckbuy enz.).
Iemand een idee waar ik voor een redelijke prijs, gegarandeerd echte Sunnysky's kan vinden?
Maar Goodluckbuy is the place to be.
De lagers schijnen daarvan erg slecht te zijn + vaak slechte kwaliteit windingen.Wat is er mis met fakes dan?