Multicopter Café

Ben vanmiddag heel raar gecrasht, ik ging een vriend van me chasen en vervolgens keerde ik om en gingen mijn motors uit. enig idee hoe iemand?? thuis nog gechekt, alles werkte.
media]

lijkt mij een failsave probleem !!
nadat je je omdraaiden had je waarschijnlijk geen bereik meer , dat lijkt mij de meest logische verklaring

welke zender / ontvanger gebruik je ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Met welke props vlieg je?Ik heb dezelfde setup.
En heb ook zoiets raars. Bij mij gaan 5040 props goed maar met 6045 flipt ie m op full throttle alleen tot nu toe als ik rustig vlieg nix aan de hand.
Blackout mini H 6" arms
Cobra 1960kv
5040 props
20amp ztw esc's
naze32 acro

fatshark 600tvl
600mw immersionrc 5.8
imrc clover antennes
fatshark dominator v2
1800mah nano tec a-spec

Hier een filmpje als ik full throttle op wil stijgen. Maar hij doet het ook in de lucht.
En een filmpje op 5040 props.

https://youtu.be/M2mssUL8vBA

[URL="
[/URL]

Met welke props vlieg je?Ik heb dezelfde setup.
En heb ook zoiets raars. Bij mij gaan 5040 props goed maar met 6045 flipt ie m op full throttle alleen tot nu toe als ik rustig vlieg nix aan de hand.
Blackout mini H 6" arms
Cobra 1960kv
5040 props
20amp ztw esc's
naze32 acro

fatshark 600tvl
600mw immersionrc 5.8
imrc clover antennes
fatshark dominator v2
1800mah nano tec a-spec

Hier een filmpje als ik full throttle op wil stijgen. Maar hij doet het ook in de lucht.
En een filmpje op 5040 props.

https://youtu.be/M2mssUL8vBA

[media=youtube]eJ92VwNC4nA[/media]
Ook voor jou hoeveel ground kabels lopen er vanaf je esc naar je naze32?

Ik heb het gisteren geprobeerd en hij is sindsdien niet meer uit de lucht gevallen, dankjewel!
Geen dank. Ik had het zelfde probleem in het begin. Ff gauw stoer laten zien aan m'n pa in de woonkamer. Valt die ineens zo uit het niets vol in de vloer. Direct gaan zoeken. Bleek het dat dus te zijn.

Volg het al een tijdje, ben van plan er een aan te schaffen. Perfect alternatief voor de gorpo, doet bijna hetzelfde als de gp3 black.

Ik zit nog te kijken naar waar hij het goedkoopste is. Op aliexpress is hij $89.99 normaal, $99.99 met high speed 32gb kaartje. Zou dat kaartje goed genoeg zijn voor 1080p 60fps?

Moet MN rechter wijsvinger in bedwang houden om die niet te bestellen ... Goeie reviews! Ziet er uit als een Toppertje voor die prijs. Enige wat ik zou willen weten is of/welke lens protector er op past.
ik zou eerst de cam in actie willen zien , stilstand filmen is bij mobius ook geen probleem!! todat je gaat vliegen.... ;)

Back