Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als een recreant dit gemaakt zou hebben, waren de beelden stukken beter van kwaliteit.
Dit is niet erg slim lijkt me voor jullie hobby.
Of zie ik het verkeerd?
Die drone vliegt boven de turbulente laag dus dat zou nog best kunnen. Zou hij een stuk(je?) verder zakken dan komt hij in de turbulentie en zouden de beelden er inderdaad heel anders uit zien...... Stel, ALS het al echt zou zijn, dan zou de drone onherroepelijk weggeblazen worden door de jetstream, op het filmpje zie je zelfs geen turbulentie stoornis in het beeld van de drone......
Kun je dan ook vertellen HOE die beelden dan WEL gemaakt zijn? Want ik geloof niet echt, dat er een bemand cameravliegtuig daar gevlogen heeft, en de beelden zijn érg consistent met hoe een en ander er uit ziet vanuit een FPV drone (als ik ze vergelijk met beelden waarvan ik zeker weet dat ze door een FPV drone gemaakt zijn).
Ik doel dan met name op hoe de camera hoogte verliest als hij verticaal naar beneden filmt. Alsof de drone een halve rol met halve loop inzet....
Als we kijken naar het auto gebruik, dan gebeuren daar ook best wel heftige dingen mee.Ik geloof wel dat er in de toekomst problemen met de drone's komen.
Het verbaast me eigenlijk dat er nog niet wat ernstigst gebeurt is.
Want dit zou wel eens einde van jullie hobby kunnen betekenen.
Online aandacht, uhm, nee daar zit ik niet op te wachten.
Ik geloof wel dat er in de toekomst problemen met de drone's komen.
Het verbaast me eigenlijk dat er nog niet wat ernstigst gebeurt is.
Want dit zou wel eens einde van jullie hobby kunnen betekenen.