en dan invliegen.. dat zal waarschijnlijk, afhankelijk van het weer, dinsdag, woensdag of donderdag gedaan worden.
Heb je al skies gemaakt dan?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en dan invliegen.. dat zal waarschijnlijk, afhankelijk van het weer, dinsdag, woensdag of donderdag gedaan worden.
Tot mijn bijna schaamte moet ik bekennen dat het ding klaar is.. ik moet nog ff 2 langere servoheveltjes hebben voor de ailerons, maar al het andere bouwwerk is gedaan.
Het stelt dan ook niets voor, het is met recht een ARF. De scharnieren inlijmen, rudderplankje, accuplank, motor monteren en dan ben je min of meer klaar.
Nu komt het afstellen, het zwaartepunt op de juiste plek krijgen en dan invliegen.. dat zal waarschijnlijk, afhankelijk van het weer, dinsdag, woensdag of donderdag gedaan worden.
Ik zal later nog wat detailfoto's posten.
Ben erg nieuwsgierig hoe zwaar/licht straks het geheel is, ik verwacht rond de 4700 gram uit te komen inc. 5000mAh vliegaccu.
Nog een klein afwerkdetail.. de schroeven voor de motor zitten verzonken in de firewall. Om te zorgen dat die zichzelf niet verder verzinken en daarmee speling veroorzaken, lamineer ik op de verzinking nog een stukje glas:
![]()
Als dit straks droog is, kan het restmateriaal verwijderd worden en de motor afgemonteerd met nylock moertjes.
Hej Henri,
Super dat je voor de 2m versie gaat, zou ook zeker mijn keus zijn geweest tov de 110 die ik nu heb als hij niet zo duur was
Persoonlijk had ik voor het andere kleurenschema gegaan zijn maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Zal het hier zeker volgen als je hem strax binnenhebt.
Mvg,