Mogelijk 1:10 on-road roto/trekstart wedstrijdklasse.

Als er bij de MACH (Heemstede) binnen de reguliere clubraces (ca. 4-5 per jaar) een aparte klasse wo

• Nou, 2 races per jaar misschien vindt ik wel genoeg

Votes: 0 0,0%
  • Leuk maar die 5,- Euro inschrijfkosten zie ik tegenop

• Gek, ik moet er niet aan denken, niets aan op een circuit.

• Iets anders nl.:

• Total voters
    731
rs4evo3 zei:
ik vind het ook jammer dat nederland zo weinig circuits heeft waardoor je jongeren in de buurt vam denhaag en rotterdam als ze brandstof willen rijden 40 km verder in gouda moeten zijn. terwijl er hier een mooie schaats(rollerskate)baan met asfalt licht waar eigenlijk nooit iets meegedaan word als ze die nou ombouwen naar een circuit.

mvg jarno
Je krijgt tegenwoordig haast niets meer voor elkaar, zie drama Utrecht...

ik ben al blij dat we nog ergens mogen rijden maarja als er een circuit meer in de buurt was was wel stuk fijner geweest dan kon ik doordeweeks tenminste ook rijden.

mvg jarno

Marten zei:

De milieu vergunning is toch binnen, nu alleen nog een geluidswand en dan kan er toch weer gereden worden daar, of is er nog iets?......

M7H zei:
Je kunt natuurlijk niet op elke hoek een circuit verwachten, en eerlijk gezegd hebben we er in Nederland iets van 7 (Rucphen, Heemstede, Groningen, Apeldoorn, Gouda, Velp, Utrecht) die geschikt zijn voor brandstof, en dat is een hoop meer dan dat er bijvoorbeeld in Belgie zijn......

Utrecht helaas nog steeds niet voor brandstof. Zal ook nog wel een jaartje of wat duren ben ik bang. Ik neem aan dat ze voor die geluidswal ook een vergunning nodig hebben en dat zal wel weer tegenvallen. En de kosten natuurlijk.......

@rs4evo3: Hoe meer mensen naar het circuit komen hoe groter de kans dat je mensen uit je buurt treft waar je mee mee kan rijden.
Ik heb ook altijd op een skatebaan gereden. idd mooi asfalt, maar is geen uitdaging om een beetje heen en weer te rijden. Sinds ik voor het eerst op een circuit reed (nog maar een paar maanden) heb ik geen zin meer om daar nog te gaan rijden.

Helaas voor mij kan er nog steeds niet met nitro in Utrecht gereden worden, dus moet ik een rot eind rijden. Je moet toch wat over hebben voor je hobby. Zouden er meer mensen uit de buurt naar het circuit gaan is het gezeliger en kunnen we samen rijden

ik rij al 2 jaar op gouda dus ik ga wel hor parkeerplaatsen enzo vind ik niks aan mij voor mij is het 30 km rijden dus moet ik met het openbaarvervoer omdat ik pas 16 ben. en aangezien je op gouda niet op zon en feestdagen mag rijden kan ik eigenlijk nooit trainen. want zaterdag moet ik werken van 7 tot 5 en doordeweeks ga ik niet zomaar ff naar het circuit voor een uurtje.

mvg jarno

maar het ging ff over die wedstrijden en als ik met iemand mee kan rijden of iets kom ik zeker weten.

mvg jarno

rs4evo3 zei:
maar het ging even over die wedstrijden en als ik met iemand mee kan rijden of iets kom ik zeker weten.

mvg jarno

Ik doe niet alle clubwedstrijden mee, maar zeker een paar, dan kun je met mij mee, moet geen probleem zijn......

nou als dat zou kunnen en zoetermeer en pijnacker is niet zo ver dus alvast bedankt.

mvg jarno

jij was toch laatst ook in de sneeuw bij het circuit in gouda?
Nou dan kennen we elkaar, dus dat komt wel goed.....
Ook woon ik aan de "pijnackerkant" in Zoetermeer, dus nog makkelijker......
Komt wel goed.....

ja klopt dat was ik;) ik was ook die jongen die een andere motor wilde kopen. woon jij dan vlakbij de watertoren?

mvg jarno

Daar woon ik in de buurt ja....
maar nu weer on-topic lijkt me, anders verzanden de belangrijke berichten tussen "chat" sessies..... :mrgreen:

M7H zei:
Marten zei:

De milieu vergunning is toch binnen, nu alleen nog een geluidswand en dan kan er toch weer gereden worden daar, of is er nog iets?......
Er schijnt meer te zijn, maar ik meng me niet in een geruchtenstroom.

Ik bedoel hiermee te zeggen, dat het voor nieuwe plaatsen om te rijden al onmogelijk lijkt, als ze op bestaande plaatsen de vergunningen al niet rond kunnen krijgen of kunnen behouden. Ik vind het zeer triest om te zien, dat een kleine groep buitenstaanders onze sport om zeep kunnen helpen...

Heemstede: woonboten
Rucphen: omwonenden
Gouda: dansvereniging
Utrecht: wethouder
Apeldoorn: winteropslag/verblijf kermisexploitanten
Alleen Groningen en Velp lijken nog steeds de dans te ontspringen

Goed, even de tussenstand bekeken....
er zijn op dit moment 19 mensen die hebben gestemd.
Ik ga er dan logischerwijs wel vanuit dat deze 19 mensen daarwerkelijk een 1/10 autootje hebben waar dit topic voor bedoeld is........

12/19 gaan alle races rijden, dit is dus een positieve gedachte.
3/19 rijden er 1 of 2, heel goed.
2/19 vinden rijden op een circuit niet leuk, moeten ze me toch eens vertellen waarom niet.
2/19 willen iets ander, maar hebben niet aan gegeven wat dat dan is.......

Ik weet dat er een verschil is tussen hier in een poll aangeven wat je wil en dan daadwerkelijk ook doen wat je hebt aangegeven.
Ik ga dus vanuit, dat er wel iets meer mensen hun stem en eventuele opmerking hier aan moeten geven alvorens er gesproken kan gaan worden met het bestuur van de club.......

Martin

ik had wat anders gestemd maar daarmee bedoelde ik meer van ik kom als ik vervoer kan regelen dus maak er maar 13 van die komen rijden.

mvg jarno

Ik had ook "iets anders" gestemd. Dit omdat ik het idee super vind, maar heemstede te ver weg vind om even heen te gaan.
Als Apeldoorn zoiets zou doen dan ben ik wel van de partij.

M.v.g. Mark

Zo ik heb dit draadje even helemaal gelezen en ja Wiebe heeft gelijk

Er is een nieuwe vereniging in Lelystad genaamd MRF (Model Racing Flevoland) we zijn volop bezig met de gemeente om het 1 en ander voor elkaar te krijgen het ziet er allemaal goed uit tot nu toe.

En ja alle klasse's zijn welkom zijn druk bezig om een website de lucht
in gooien zodat jullie daar alle info vandaan kunnen halen.

We hopen in het voorjaar twee banen te hebben.

Voor de gene die alvast lid willen worden dat kan we vragen nu 10 euro inschrijf geld dit is ook om de eerste kosten met elkaar te dekken aan admin kosten enz.

De daadwerkelijke contributie wordt nader bepaalt als we echt de grond
hebben en weten wat de kosten daar van zijn.
Hebben jullie nog vragen willen jullie nog meer info stuur me een PB tje)

Jan van Goor (voorzitter MRF)

ik woon niet in de buur van de mach maar dit is zeker een hele goeie actie dit zouden meer club een voorbeeld aan nemen 8) prima idee :D

Back