Modelvliegclub Ikarus Tubbergen.

Over een paar weken ben ik voor een lang weekend in Tubbergen.
En ik vroeg me af of het mogelijk is dat ik een uurtje kom vliegen bij jullie vereniging als gastvlieger. Is dat mogelijk?

Lijkt me zonder probleem mogelijk. Dag van te voren even een berichtje hier, en even voorstellen als je op t veld komt en gaan met de banaan!

Hallo ????

Er vliegen bij ons wel vaker gasten en dat moet in jou geval ook wel lukken lijkt me :-).
Heb je nog een beetje meer info over jezelf zoals naam,leeftijd, ervaring, toestellen enz?

Groeten,

Paul.

Hoi Egbert,

Leuk idee om met busje naar Harsewinkel te gaan. Ik heb wel interesse, maar dan wel voor de zondag 8 juni. Er mag dan namelijk toch niet gevlogen worden op ons veld die 1e Pinksterdag.

Ik zat zelf ook te denken aan zondag 1e Pinksterdag en heb je interesse dan graag even een pb of mailtje via de ikarus site.

Egbert

Hallo ????

Er vliegen bij ons wel vaker gasten en dat moet in jou geval ook wel lukken lijkt me :-).
Heb je nog een beetje meer info over jezelf zoals naam,leeftijd, ervaring, toestellen enz?

Groeten,

Paul.

Hallo Paul, heb 4 jr. ervaring in de RC vliegwereld. Vlieg meestal met MPX EZstar II, EGPro, FunCub, P51, Quadcopters, eigenbouw Pribrosjes met EDF. Ik zou evt. als gastvlieger met de EGPro of EZstar lekker willen komen zweven bij jullie. Maar zal me nog wel melden voordat ik kom. Andere hobby is classic racemotoren; jullie welbekend in Tubbergen ;)

Hallo Heren,

Het weer ziet er goed uit voor dit weekend, is er zaterdagmiddag eventueel een instructeur aanwezig???

Ik neem zelf wel de EG mee!!!

groeten Theo

Helaas, Theo, ik heb de hele zaterdag babysit-verplichtingen...
Jammer, want het wordt mooi weer.
Heel misschien zondag, maar ook die kans is klein i.v.m. geplande visite(s).
Het zit je dit keer niet mee.
Volgend keertje beter :thumbsup:

Nou nou Theo dat hoeft nou ook niet weer haha. Toch bedankt :) en ik ben geen instructeur dus lesgeven word em ni. Dat is een bewuste keuze, het is nogal moeilijk om het op de juiste manier te brengen.

Groeten,

Nick

Back