Mobius 1080p spycam

Hmmm, voor een mini quad, wide-angle of normaal?

Wide angle is alleen aan te raden als je er voor kan zorgen dat de lens niet voor je frame uitkomt, zelfs bij een crash.
Mijn wide angle lens had besloten te proberen op de plek van de normale lens te komen 8O

mijn Lens steekt ook een beetje aan de Voorkant uit,
maar ik heb (nog) geen Problemen met me LENS ivm CRASHES
en ik Crash me wat af :p:p

vindt wide Angle gewoon mooier uitzien in VIDS daarom heb ik em aangeschaft
en als ik em kapot maak dan komt er gewoon een nieuwe op voor 24€

ALs je inderdaad zo'n mega klap maakt dat de hele lens de PCB kapot heeft gemaakt ga je het niet oplossen voor 24.95...:) De vraag is of de standaardlens Mobius een dergelijke klap wel overleefd had. Feit blijft dat, ondanks dat de Mobius behoorlijk sterk en degelijk is, ook niet al het geweld van de wereld aankan. Ik vermoed dat voor een Go Pro het ook einde oefening zou zijn met de crash die Mark gemaakt heeft.

Bij het bestellen van de groothoek lens voor mijn Mobius zag ik de verlengkabel van 20cm voor de lens en dacht, ik ga't gewoon doen :-)

Het ziet er, vind ik zelf, zo heel goed uit, als het nog goed werkt is het helemaal mooi. Dat volgt later.... ;) (Ik wacht nog op een paar onderdelen voor de Quad)

Met wat technische ondersteuning van een clubgenoot (Thx. Yvo) onderstaande ophanging voor de Mobius lens gemaakt. De servo's worden straks aangestuurd door de APM.

Omdat ik dit nog niet (veel) zie, dacht ik, ik deel het hier even.

full
full
full

Als iemand interesse in de STL bestandjes heeft, even je e-mailadres in een PB zetten.
:-)

Laatst bewerkt door een moderator:
even wat anders mannen is er iemand die foto,s heeft gemaakt met de mobius
zo ja wat is de kwaliteit

zou graag iets maken zodat ik via de zender de foto,s kan maken
iemand hier een idee voor .

Vandaag weer ontdekt dat het niet handig is om boven zand te vliegen :) Ik dacht eerst dat er iets los zat in de Mobius, maar het bleek gewoon zand te zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back