Mobius 1080p spycam

ja .. heb laatst eens een half uur staan zoeken :rolleyes: en lag nog geen 3mtr van me mini ,,
maar zag em niet omdat ie zo mooi ZWART is :D

Hopelijk valt ie niet tussen gele Blaadjes !!!!

ja man , door hun is mijn heli gecrasht :rolleyes:

ik dacht wacht ff met landen totdat ze weg rijden , ze rijden weg en ik ben 1 mtr van de landing plaats en 0.5 mtr hoog en hopla hij land al vanzelf 8O
en geen rechte ondergrond (vind een heli niet zo fijn) precies in een droogstaande beekje met hoog gras :p bam zei ie haha

gelukkig geen grote schade enkel bij 1 mainblade een stukje uit gebroken

de lipo was te leeg :rolleyes:

dus ff nieuwe mainblades bestellen....

cool Amigo :D , is het veel werk om de mobius zo te maken (misschien zaterdag?)

Crasher

Vet Nick! De jello valt me alles mee, op mijn t-rex 450 sport is het, ook als ik alles balanceer, aanzienlijk meer! Moet nog een hoop oefenen als ik jou zo strak zie vliegen:)

de mobius testen op een trex 500 pro

Nick
Kan je even laten weten hoe de camera gemonteerd is aan het frame? Want beeld is wel mooi stabiel. Je ziet het heli frame/landingsgestel soms trillen, maar beeld van grond is mooi stabiel. Mooi!

Laatst bewerkt door een moderator:
@maarten

ik gebruik er deze onder met zachte rubbers , daarop heb ik de mobius hulpstuk (waar je de mobius in kunt klemmen) op gezet met dubbelzijdige tape

het is niet strak gevlogen hoor , ik vlieg niet vaak met de heli :D
dan is het toch steeds wennen als je Multi gewent bent en FPV , tis toch heel anders vliegen.
nu het mooie weer eraan komt ga ik de trex vaker uitlaten ;)

haha Mark

hier wat foto's wouter en maarten

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Slim gedaan zo zeg! Ga ik ook eens kopen wel leuk om ook eens met de Mobius op de heli te vliegen!

Ik vind multi's trouwens qua vlieggedrag (op manual mode) vergelijkbaar met een simpele fixed pitch heli. Zeker niet vergelijkbaar met een CP heli! Toen ik voor het eerst een tricopter vloog met zo'n ouderwets kk boardje was dat opeens een wereld van verschil kwa vliegen!

heli vliegen is zeker heel anders dan manual op een quad , ik vind de naza niet fijn vliegen in manual.

volgend project komt naze erop om eens te kijken hoe dat vliegt :p

maar voor mij moet een Multi juist stabiel zijn , en een heli om je lekker uit te kuren en vol adrenaline te schieten :cool:

maar ga je weer op een open weiland vliegen met een quad dan schiet naza eigenlijk wel te kort (mis je toch power en scherpe bochten)
maar in het bos (waar ik meestal te vinden ben) vind ik naza weer super
ook op een grote hexa (voor te filmen) niks anders dan naza voor mij , heerlijk stabiel ;)

Nick

Back