Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Silver hero3+ is dit. 1080p 60fps lijkt me zat . Black heb ik al en die gebruik ik op mijn mini hexa. Vond het net iets te gek om nog een black te halen. Neem toch niet in 2.7k op.
Mijn blackout met naze32 was extreem licht. Het woog rond 450gram met mobius. Nu is gopro erbij gekomen wqt 30gram meer weegt + de case die vrij licht is. Maar in ruil daarvoor is de clean plate eraf gegaan. Denk eerlijk gezegd dat ik nog lichter ben dan een gemiddelde setup en dan zeker met naza of zware vtx. Die tigers geven een powerrrr!
Los in de tuin gevlogen en het is nog steeda een monster. Zal ff snel wat bewijs posten.
@garbungel thanks,nice dat had ik niet gedacht,volgende keer als je deze kant uitkomt,motte we es na die plek gaan,mooie plek vooral ook voor je mini hexa. openstuk en bos stuk alles bij elkaar daar.
en die sound ja daar blijf ik idd ook van genieten
Je hebt de normale en de acro versie, op de acro versie zitten wat sensoren minder, zoals een druk sensor. Hierdoor ondersteund hij niet alle modes, die de volledige versie ondersteund.