Mini H blackout

Die blackouts met een goeie setup zijn even duur als grote quads , soms zelfs duurder..
Maar die dingens vliegen echt goed!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou Danny (en anderen natuurlijk) wordt tijd dat je naam hier vermeld staat :)

Screen_Shot476.jpg

er komt een moment dat danny manual ontdekt. dan word het nog gekker in die bossen vrees ik.

Mijn mini H was zwaar en zwar overpowered!

Dan doe je dit! Hover nog steeds op 45%....whoohoo!!! Overigens dit is mijn nieuwe gopro hero3+ silver met nieuwe lichtere case.

20140218_210512.jpg

20140218_210602.jpg

Ziet er nu top zwaar uit maar dat zal wel meevallen. Is dit de 3S en Tiger?
Wel mooie beelden denk ik, waarom de silver ipv de black?

Silver hero3+ is dit. 1080p 60fps lijkt me zat :). Black heb ik al en die gebruik ik op mijn mini hexa. Vond het net iets te gek om nog een black te halen. Neem toch niet in 2.7k op.

Mijn blackout met naze32 was extreem licht. Het woog rond 450gram met mobius. Nu is gopro erbij gekomen wqt 30gram meer weegt + de case die vrij licht is. Maar in ruil daarvoor is de clean plate eraf gegaan. Denk eerlijk gezegd dat ik nog lichter ben dan een gemiddelde setup en dan zeker met naza of zware vtx. Die tigers geven een powerrrr!
Los in de tuin gevlogen en het is nog steeda een monster. Zal ff snel wat bewijs posten.

@garbungel,coool,had gedacht dat dit niet mogelijk was ivm zwaartepunt,nice..

vandaag nog effe met metall op pad geweest.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gave video devil en een mooie locatie voor wat ragwerk met de mini!
Dat geluidje blijft zalig om te horen :)

Zwaartepunt komt precies goed uit. Lipo is u meer naae achteren dan bij mobius

@garbungel thanks,nice dat had ik niet gedacht,volgende keer als je deze kant uitkomt,motte we es na die plek gaan,mooie plek vooral ook voor je mini hexa. openstuk en bos stuk alles bij elkaar daar.
en die sound ja daar blijf ik idd ook van genieten

jaja het gaat gebeuren ik ga een naze kopen voor de mini, zijn hier nog verschillende versies in en waar te bestellen?

Back