Mini H blackout

Dankjewel, ziet er heel mooi uit, dat met de krimpkous direct op de arm is ook heel slim, ik zal meteen wat grote krimpkous meebestellen :-) Welke motoren gebruik jij?

Als het echte gemfans zijn heb je geluk
Maar dat durf ik te betwijfelen
Ben benieuwd

En bij multirotorparts is alleen het echte te krijgen: 8 st voor 6,50?

Alie express hoor je veel slechts over, ik zou al helemaal geen propellers daar kopen, daar hangt wel je hele quad vanaf. Grote kans dat het nepperds zijn, slecht gebalanceerd of dat ze zelfs niet aankomen. 6,50 voor 8 stuks, gewoon veilig in NL, lijkt mij een goede keus.

:Dnieuwe
th
mini op de markt:D

OK dan laat ik het maar. Vind enkel de verzendkosten zo duur bij multirotorparts 10€ naar België maar zal dat er dan wel bij nemen. Tx voor de snelle reacties.

Valt mee, als ik iets van BE naar NL moet hebben ben ik gauw 12,50 kwijt...
Maar ben het met je eens, op een paar props is dat percentueel , best veel...

Multirotorparts.nl heeft ook goeie servers emails worden altijd netje beantwoorden en uitgebreid uitgelegd:thumbsup: en verzendkosten duur? Denk altijd nog goedkoper dan uit china te laten komen..

China verzending is gratis, maar die props zijn denk ik niet goed...
Jammer van de 10euro maar een paar meer bestellen per keer?

@devil31 ook een grote prop bromt

Ja weet ik topix heb er al gekocht maar voor een setje props is het wel duur hé. en uit china duuder? Juist nog een naze32 besteld bij abusemark en was nog geen 4€ verzend. ;-)

Maar stuur hem nog wel een email of hij het niet gewoon zonder tracking en.met de gewone post kan versturen.

En wil hier niemand afbreken hoor was gewoon een vraag en constatie......

Nee snap ik... maar word idd goed verpakt.. en naze32 is ook veel kleiner dan paar props.. en mss na overleg dat wel anders kan;-)

Back