Psygho (Emil)
Forum veteraan
Ja , dan zit je wel safe.. De mijne waren een maand of 2 voordat menno ze had... Die zijn ook prima...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankje!!! Nu nog een zender en dan eindelijk de lucht in!
Thanks@BorisB Mooi gevlogen!
haha dacht dat je nooit gevlogen hadMooi gevlogen Boris! Ja joh! dat is voor mij echt lang geleden... ooit had ik een x-bl ufoalweer 6 jaar geleden helaas nooit FPV van gekomen! Sjonge wat waren die dingen duur!
Er is veel veranderd in de technologie in 6 jaar tijd!
FRSKY kan ppm, maar je kan ook gewoon pinnen of draden erbij solderen op je naze32Ik wilde eigenlijk een taranis met een ontvanger met ppm aangezien dat de enige aansluiting is die op mijn naze32 gesoldeerd is. Weet iemand een geschikte ontvanger zender combinatie met ppm? Mag 2e hands zijn... zodat ik even kan oefenen op korte afstanden.
Wat acro improvisatie. Ik sta er echt versteld van wat voor yaw authoriteit ik heb met die mini h nu ik de rates voor yaw even wat hoger heb gezet.
Ja eerlijk gezegd wist ik niet eens dat quads dit konden. Rate van yaw is nu 1.0. Dat was een fijne setting vond ik.Goedemorgen!
Lijkt wel dikke verbetering voor de acro moves: waar staat de rate op nu?
Mean Acromachine
Nee vliegt eigenlijk gewoon fijn. Het was wel even wennen een aantal vluchten. Ik moet nu alleen wat voorzichter met yaw zijnTotally Awesome
die Yaw-flips heb ik nog nooit gezien!!
geen problemen met 'gewoon' vooruit vliegen nu ?
Nee ik ook niet op deze snelheid.Awesome Boris!!! Die yaw flips zijn echt cool...nog nooit iemand gezien die dat deed!!
Die yaw flips probeer ik ook maar ik moet er wel voor zitten val bijna om als ik yaw flips doeNee ik ook niet op deze snelheid.
Ik heb weleens in het verleden langzame cartwheels gedaan op hoogte, maar dit is toch echt iets anders. Ben benieuwd naar wat er allemaal mogelijk is op deze manier. Blijft experimenteren.
Die yaw flips probeer ik ook maar ik moet er wel voor zitten val bijna om als ik yaw flips doe