Mini H blackout

7fe0be6aefd708bd2eaf868d7b4e99a4.jpg

Dankje!!! Nu nog een zender en dan eindelijk de lucht in!

Ga je eindelijk eens na bijna een jaar lucht in johny :D

Hier mijn good old mini h. Kon zo'n ochtend als vandaag niet laten schieten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi gevlogen Boris! Ja joh! dat is voor mij echt lang geleden... ooit had ik een x-bl ufo ;) alweer 6 jaar geleden helaas nooit FPV van gekomen! Sjonge wat waren die dingen duur!

Er is veel veranderd in de technologie in 6 jaar tijd!

Ik wilde eigenlijk een taranis met een ontvanger met ppm aangezien dat de enige aansluiting is die op mijn naze32 gesoldeerd is. Weet iemand een geschikte ontvanger zender combinatie met ppm? Mag 2e hands zijn... zodat ik even kan oefenen op korte afstanden.

Thanks

Mooi gevlogen Boris! Ja joh! dat is voor mij echt lang geleden... ooit had ik een x-bl ufo ;) alweer 6 jaar geleden helaas nooit FPV van gekomen! Sjonge wat waren die dingen duur!

Er is veel veranderd in de technologie in 6 jaar tijd!

haha dacht dat je nooit gevlogen had :D. Je was inmiddels de topic opener, maar een jaar niets van gehoord :D

Ik wilde eigenlijk een taranis met een ontvanger met ppm aangezien dat de enige aansluiting is die op mijn naze32 gesoldeerd is. Weet iemand een geschikte ontvanger zender combinatie met ppm? Mag 2e hands zijn... zodat ik even kan oefenen op korte afstanden.
FRSKY kan ppm, maar je kan ook gewoon pinnen of draden erbij solderen op je naze32

Hej allen!

Ik heb eindelijk een zender gekocht DX6i met AR6200 (voor maar 80!)...
Boris gaf mij een tip om er een header op te solderen... aangezien er alleen een ppm stekker op de naze32 gesoldeerd is.

Heeft iemand z'n header liggen die ik kan overnemen of wellicht instructies heeft waar te solderen etc?

Misschien woon je in friesland en wil je mij een handje helpen dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk!

Laatst bewerkt:
Ik krijg morgen mijn dx6i met AR6200 ontvanger!
Alleen is de breakout kabel van naze32 niet meer op voorraad! Is heeft er iemand een liggen toevallig? Of is er nog een alternatief wat ik kan doen? Dan hoor ik het graag!

Wat acro improvisatie. Ik sta er echt versteld van wat voor yaw authoriteit ik heb met die mini h nu ik de rates voor yaw even wat hoger heb gezet.

Goedemorgen!
Lijkt wel dikke verbetering voor de acro moves: waar staat de rate op nu?

Mean Acromachine
Ja eerlijk gezegd wist ik niet eens dat quads dit konden. Rate van yaw is nu 1.0. Dat was een fijne setting vond ik.
Het kan zijn dat je met 5inch props dat helemaal niet haalt. Weet ik bijna zeker.
Je moet flink wat torque hebben vanuit de props.
Totally Awesome :p
die Yaw-flips heb ik nog nooit gezien!!

geen problemen met 'gewoon' vooruit vliegen nu ?
Nee vliegt eigenlijk gewoon fijn. Het was wel even wennen een aantal vluchten. Ik moet nu alleen wat voorzichter met yaw zijn :)

De move is vrij lastig om onder de knie te krijgen om het echt goed gecontroleerd te doen.

Awesome Boris!!! Die yaw flips zijn echt cool...nog nooit iemand gezien die dat deed!!
Nee ik ook niet op deze snelheid.
Ik heb weleens in het verleden langzame cartwheels gedaan op hoogte, maar dit is toch echt iets anders. Ben benieuwd naar wat er allemaal mogelijk is op deze manier. Blijft experimenteren.

Nee ik ook niet op deze snelheid.
Ik heb weleens in het verleden langzame cartwheels gedaan op hoogte, maar dit is toch echt iets anders. Ben benieuwd naar wat er allemaal mogelijk is op deze manier. Blijft experimenteren.
Die yaw flips probeer ik ook maar ik moet er wel voor zitten val bijna om als ik yaw flips doe

Die yaw flips probeer ik ook maar ik moet er wel voor zitten val bijna om als ik yaw flips doe

hahaha .. sinds ik met naze32 vlieg moet ik zowieso gaan zitten :D

hier nog 1 BlacKouT miniH Vlucht !!
moet toegeven: HELEMAAAL niet SMØØTH like Boris the Wizzard
maar gewoon een ASO Vlucht :D

BTW: staat wel ABUSE als Titel,, maar ik houd wel van me miniH

Ik zoek instellingen voor mijn DX6i voor mijn mini quad maar kan hier geen specifieke instellingen van vinden. Zijn alle quad instellingen het zelfde?

Ik vond namelijk wel dit videotje om een 350QX in te stellen voor de DX6i zou het ook werken voor mijn RD230?

[media=youtube]Zvdy8VScNgA[/media]

Back