Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De smaak van het slepen gelijk te pakken zeker?Zo de piper is ook ontmaagd Door Arjan met zijn asw22.
Met 3m per seconde omhoog .ik vind het goed voor die combo.
ik Denk dat 5 kg voorlopig de max is .
het was wel lekker genieten ondanks de crosswind en de turbulentie.
Ik heb de smaak wel te pakken . Het is juist leuk om met reëel vermogen toch wat weg te kunnen zetten .
voor mij hoeft het niet hard en als een takel omhoog. Ik vind het juist leuk om te moeten sturen.
Vandaag ben ik er voor het eerst met heel wat schrik en vooral zoekwerk afgekomen.
Ik heb vorige week een mooie supra over genomen en die ook ingevlogen (2 vluchten vorige week zaterdag)
het kriebelde al heel de week om te gaan vliegen maar het weer was alles behalve en als het dan mogelijk was waren er andere verplichtingen.
Vandaag dan toch maar de lucht in wel wat wind maar daar kan de supra tegen .
Na 3 starts lukte me het dan eindelijk om het gedrag goed in te schatten en kon ik een belletje oppikken en bijhouden. Toen sloeg het noodlod toe.
De volgende 10seconden gingen als volgt : geen controle, wat een k*t bel ik ben er uit oef er terug in en weer controle oo f*ck geen controle ai ai ai die gaat de grond in zender omhoog, ja ik heb hem weer F**************** toch ni vol flaps en lopen s***t net achter de mais de wei in.
Aan de wei aangekomen (200meter verder) geen kist of restanten te zien, ok niet tever gaan zoeken hij ligt dichter dan je denkt ( of toch niet ). Na 1uur zoeken kwam er een clublid toe dat direct bereid was om mee te zoeken. Een uur later niets te vinden (zucht).
Dan maar wat verder zoeken in het grote maisveld dat nog eens 30meter verder lag. Na 5 meter vinden we de kist zonder ook maar iets van schade.
Lipo was ondertussen helemaal dood.
Ik zou denken dat de bec voor voldoende ontvangerspanning zorgt.
Kan het zijn dat de rem te hevig staat en dat die de lipo leeg trekt ?