Dat is eigenlijk wat ik wil zeggen Dirk. Mijn kistjes vliegen hartstikke goed zolang ik maar met mijn vingers van de knuppels afblijf. Ze vliegen zowat als vanzelf. Een voorbeeld: Een van mijn eerste zwevers met RB erin: een AMIGO. Ging snaarstrak aan de elastiek omhoog, ging bovenin los en zwoof mooi rechtuit. Van mijn vliegmaatje moest ik een bocht naar rechts maken. Zo gezegd zo gedaan: toen ging het echt mis. Rechtstandig de grond in. Hij had niet gezegd dat ik ook een beetje "up" moest geven.
Een paar jaar later met een electrozwever de lucht in. Prachtig !! Maakte een schitterende looping. Iedereen stond te applaudiseren, maar ik stond daar met een stuk plastic in mijn handen en met klotsende oksels. Gelukkig had toen iemand de tegenwoordigheid van geest om het plastic uit mijn handen te trekken en het kistje netjes voor mijn voeten te landen.
Gelukkig gaat het tegenwoordig iets beter, maar lekker relaxed sta ik er niet bij. Na een kwartier ben ik doodmoe en staan ze weer aan de grond.
Groet, JH