Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat gaat zeker lukken, dat heb ik nu al gemerkt, smaakt naar meerjahaaa goed zo! Veel plezier er mee![]()
Gisteren m'n hoogtestartelastiek van Lindinger binnen gekregen, en vanochtend dit elastiek geprobeerd met de Medicine Man (die ik van Arjan heb overgenomen).
Het was m'n eerste elastiek start, en m'n eerste vlucht met de Medicine Man.
Het ging super! Wel na 2 starts al gestopt omdat de wind wel heel erg ging aanhalen, en ik merk dat ik nog moeite heb met het sturen middels ruder. Ben met m'n Swift vleugeltje gewend om met de aileron te sturen, die heeft geen rudder, dus de reflexen op rudder zijn er (nog?) niet.
Als er wat minder wind is weer nieuwe pogingen....
Dat gaat zeker lukken, dat heb ik nu al gemerkt, smaakt naar meer, vond het jammer om te stoppen vanwege de wind, maar leek me wel het verstandigst.
Jaap, met mijn elastiek gaat jouw 3m cirrus niet omhoog, zie Modellbau Lindinger Onlineshop . Misschien dat je er meerdere parrallel kunt knopen?Welk hoogstartstiek heb je? Ik ben ook nog op zoek naar een makkelijk te transporteren startmethode. Ik zoek iets dat ook zeker een 3m cirrus omhoog kan halen.
Ik vlieg in Lemelerveld in een weiland, waar nu het gras helaas al weer te lang wordt om nog door heen te gaan lopen.Hoi, waar vlieg jij dan in Hellendoorn, bij de vrije vliegers ofzo?
Jouw vliegmaat heeft wel smaak hoor! Een Germknödel met een Weizenbier.Dan toch maar weer terug, maar eerst nog iets anders belangrijks
![]()
Jaap, met mijn elastiek gaat jouw 3m cirrus niet omhoog, zie Modellbau Lindinger Onlineshop . Misschien dat je er meerdere parrallel kunt knopen?
Ik vlieg in Lemelerveld in een weiland, waar nu het gras helaas al weer te lang wordt om nog door heen te gaan lopen.
Ach, smaken verschillen.... Die germknodel was een experiment, en je wilt niet weten hoe je gedachten daarmee op de loop kunnen gaan (vult goed, het lijkt wel een beetje op purschuim, dat gaat uitzetten met bier erbij, windje laten, ach vul maar in). Gezellig was het wel.Jouw vliegmaat heeft wel smaak hoor! Een Germknödel met een Weizenbier.![]()