Fotor
Forum veteraan
Mijn vliegervaring van vandaag....
.... was kort. Heel kort.
Ik wilde vandaag testvluchten gaan doen met de ASK-21. Met en zonder turbulator op de vleugels, en dan de logs van de variometer vergelijken of er winst behaald wordt. Daarvoor heb je rustig weer nodig, en dat was het vandaag. Romp mee, vleugels mee, stabilo mee, accu's vol mee, elastieken mee, vario mee, tape mee, zender mee. Vleugelverbinder niet mee....... Even ophalen is er niet bij met een half uur enkele reis.
De depron Su-27 had heel snel een koude accu, na een minuut vliegen was het vermogen uit de accu zover afgenomen door de kou (accu ligt bloot in de wind) dat hij nauwelijks nog boven bleef.
De Mimi bezorgde me na 5 worpen al hele zere vingers door de kou, niet vol te houden.
En na wat ouwehoeren met de weinige aanwezige leden ben ik maar weer huiswaarts gekeerd. Jammer, want ondanks de kou was het heerlijk weer om buiten te zijn.
.... was kort. Heel kort.
Ik wilde vandaag testvluchten gaan doen met de ASK-21. Met en zonder turbulator op de vleugels, en dan de logs van de variometer vergelijken of er winst behaald wordt. Daarvoor heb je rustig weer nodig, en dat was het vandaag. Romp mee, vleugels mee, stabilo mee, accu's vol mee, elastieken mee, vario mee, tape mee, zender mee. Vleugelverbinder niet mee....... Even ophalen is er niet bij met een half uur enkele reis.
De depron Su-27 had heel snel een koude accu, na een minuut vliegen was het vermogen uit de accu zover afgenomen door de kou (accu ligt bloot in de wind) dat hij nauwelijks nog boven bleef.
De Mimi bezorgde me na 5 worpen al hele zere vingers door de kou, niet vol te houden.
En na wat ouwehoeren met de weinige aanwezige leden ben ik maar weer huiswaarts gekeerd. Jammer, want ondanks de kou was het heerlijk weer om buiten te zijn.