Een dag met fantastische thermiek en een spontane sleepmeeting in Boxmeer bij Columbia. Mooi begin van de vakantie!
Groet,
Jacob
Groet,
Jacob
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb na in Oostenrijk de Spirit door Gert en Justus te zien vliegen ook maar een besteld, en binnen gekregen twee weken geleden.
Ik had nog een Dymond 3536 en die er maar in gezet, past allemaal net met een 3S2200 en een 40 amp regelaar (ik snap niet hoe hier een 60 amp. regelaar in moet passen).
Gisteren al even een paar korte vluchtjes gemaakt en vanavond op de Ginkelse heide er heerlijk mee gevlogen, dit is mijn vakantie zwever die ik graag van een helling zal laten gaan.
Het is zeker geen hotliner, kan langzaam gevlogen worden en ook lekker gang maken, stuurt lekker precies.
Nog een paar zaken in de zender gaan programmeren en over twee weken naar de Alpen
groet
Terence
Blij te lezen! Ik ben bezig met een Topmodel GEM, zelfde kist, alleen een ietsje hoger afwerkingsniveau als ik alle berichten mag geloven. Morgen ga ik 'm opbouwen! Zat ook al te puzzelen met een 60amp.. Zal wel een 40 worden denk ik
----------------------
Sent from iPhone.
Heb een 3538 dacht ik. De 35mm is we zeer krapjes maar heb ik er netjes in gekregen. Welke prop draai jij?
----------------------
Sent from iPhone.
@ jordy, ik wist niet dat kerstmis op de 14e juli viel!![]()
knap trouwens.... wat voor extra gewicht brengt het met zich mee?...
De Cularis komt dan aan het plafond te hangen met een 12V Adapter (voor de 220 Volt) en dient dan als lamp.
Vindt ik ook best wel grappig :wink: