Mijn vlieg ervaring van vandaag

Jep, zo'n foto heb ik ook nog! Geweldig! Al ging ik nog de sloot in :) Gefeliciteerd!!!! En nu wordt voor Ronan de SZD51-1 Junior ook een bijzondere kist :) :)

Het is niet helemaal modelbouw maar wel een ervaring;
iedereen die een klein beetje bekend is in de vliegerij weet wat hier aan de hand is

140426_Ronan_solo_zpsdffd46ff.jpg

Mijn zoon is solo gegaan! Helemaal gaaf.

Super! Blij dat zijn Duits Ok is, ;-) want een mooie overland naar de buren zal er straks wel inzitten!

Echt een mooie prestatie, felicitaties naar jullie!

Dank!
Geen filmpje van de vluchten, wel van het vervolg. Is ook vermakelijk

Laatst bewerkt door een moderator:
"Het is niet helemaal modelbouw maar wel een ervaring;
iedereen die een klein beetje bekend is in de vliegerij weet wat hier aan de hand is"

Geen probleem, daar is dit draadje voor, Dit hadden we zeker niet willen missen

Gefeliciteerd Ronan
Geweldige prestatie veel leuke vlieguren toegewenst

Gefeliciteerd Ronan
en uiteraard Arjan ook,

hij heeft het virus uiteindelijk niet van een vreemde.
Groet,

Joop,

Ik heb buiten het forum ook al contact gehad met Arjan over het zweefvliegen van Ronan, en Ronan heeft een fantastische prestatie neergezet. Hij is zeer snel solo gegaan en heeft ook hier blijk gegeven van zeer veel aanleg. Ik kan uit ervaring zeggen dat je eerste solovlucht een ervaring is die je nooit meer gaat vergeten. Top!

Zelf heb ik vandaag in Oostenrijk gevlogen, een nieuw motorkistje uitgelaten.
Oostenrijk1.JPG

Ook de hoge heren hadden belangrijke zaken te bespreken.
Oostenrijk2.JPG

Verder heb ik net voor mijn vakantie een Orca van iemand overgenomen. Een prachtige zwever met variabele spanwijdte (339, 363 of 395 cm). 's Avonds aan de bar wat dingen in zitten stellen en voorbereidingen getroffen voor 'mijn vliegervaring van later deze week'. Een stekker in de vleugel bleek niet helemaal lekker, dus ook het nodige zitten solderen. Hopelijk komt vandaag de vereiste ontvanger binnen en kan ik spoedig vliegen. Dan moet wel het weer opknappen, is vandaag prut.
Oostenrijk3.JPG

Back