Heb je wel je bank waterpas staan, anders blijft het nattevingerwerk.kinderlijk eenvoudig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb je wel je bank waterpas staan, anders blijft het nattevingerwerk.kinderlijk eenvoudig
Een mooi apparaatje Dunsz, maar waar vindt of koop je zoiets? (Linkje(s))?
Heb je wel je bank waterpas staan, anders blijft het nattevingerwerk.
Hoi Bert, ik wist niet dat je ook een draaibank had
Dunsz, ik heb een paar jaar geleden - na een hele poos van afwegen of ik wel of geen (eventueel nieuwe) draaibank aan zou schaffen - van een kennis heel voordelig een redelijk complete Emco Unimat 3 over kunnen nemen.
Op de een of andere manier heb ik er tot op heden nog niet veel werk voor gehad of mee gemaakt (dus mooi dat ik toen nog niet voor nieuw gekozen heb) maar dat zal wel aan mijn eigen keuze van projecten liggen.
Een paar ideeën zijn er eigenlijk wel dus dat laatste zou op enig moment zomaar nog eens kunnen veranderen.
Bovenstaande waterpasgevalletje is een mooi dingetje maar ik geloof dat als ik iets in of voor mijn draaibankje ga investeren, ik eerst kies voor een wisselsysteem zoals bijv. deze.
Is ook gewoon een opmerking aan allen die het lezen.blond
Volgens mij is het als volgt: Buitendiameter is spoed*x + (buitendiameter-kerndiameter)
x is hierbij iets wat je goed uit komt, net welke inbouw ruimte je hebt of welke vertraging je zoekt.
Hij heeft wel erg veel haast vind ik, klinkt weinig gezond. Maar los daar van is het is zeker een erg leuk idee.
Grappig detail rond de 40ste seconde , de "Engelse" sleutel is eigenlijk een "Zweed"
Groeten Jef
Postings verplaatst naar ander topic. Hier verder even opgeschoond.