Mijn HPI Baja 5B SS

Foto, als er ergens nog foto's van nodig zijn, zeg het maar even en ik maak er (morgen) nog wat :D
88456548104605791851963.jpg

Jou maanden gaan wel erg snel dan ;), desalniettemin ziet de baja er weer mooi uit!

Hij stond van in september stil, daarom zei ik ongeveer 6 maanden, ik wist het niet zeker :D.

@Fastrockets; ik heb de benzineslang wat dieper in de tank geduwd, en ik ga ze ook vastmaken aan de rolkooi.

Er komt ook nog een turtle racing tranny plate + brake mount op.

Laatst bewerkt:
Vraagje,, waar haal jij op je 15e al dat geld vandaan??

Werken :D
Heb nu al ongeveer €500 geïnvesteerd in de baja.
Ik leen eerst geld van m'n ouders, en ik betaal het nadien terug :D
Dus de baja is helemaal uit eigen zak betaald, maar wel met geld te lenen van m'n ouders en het terug te betalen. M'n ouders betalen wel m'n benzine :D

Nog wat foto's :D

De baja met m'n Pitster pro :D

full

Frontview van de baja :D

full

Linker- en rechteraanzicht

full

full

Rearview

full

Zodra de TR Tranny plate er is komen er nog updates :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie ze!
Ziet er goed uit!
Rijdt hij goed / anders dan stock nu ( buiten meer snelheid om )?

Ja, hij rijdt beter dan de vorige, het optrekken is beter (heb een nieuwe koppelingsveer van 8000 toeren per minuut) maar heb het eigenlijk nog niet echt kunnen testen, aangezien ik vandaag het eerste tankje heb ingelopen :D
Als er nu iets kapot gaat aan de baja gaat hij terug moeten wachten, want nu krijgt de pitsterpro voorrang :D

Ja, hij rijdt beter dan de vorige, het optrekken is beter (heb een nieuwe koppelingsveer van 8000 toeren per minuut) maar heb het eigenlijk nog niet echt kunnen testen, aangezien ik vandaag het eerste tankje heb ingelopen :D
Als er nu iets kapot gaat aan de baja gaat hij terug moeten wachten, want nu krijgt de pitsterpro voorrang :D

Kreeg jij die 8k veer makkelijk in die koppeling

Veer erop gaat het makkelijkste als je de voeringen onder elkaar legt, dan krijg je de veer er net op en dan duw je ze bijeen met een waterpomptang.

Back