Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mish zei:En als ik hem uit het raam gooi, vliegt hij dan ook?![]()
mish zei:Wat is precies een FG)
Ben er nog niet helemaal aan toe om 200 euro voor een heli uit te geven. Kijk als er met de DF echt niet te vliegen is, prima. Dan ga ik het er wel voor uitgeven. Ik heb op de verschillende filmpjes gezien dat het best wel lastig is, maar niet onmogelijk toch.
Msh
Rood en groen? Kun je er ook drijvertjes onder zetten en mee varen. :wink:jonge038 zei:Heel goed! Dat was ook mijn keus, en daarvan heb ik nog geen spijt gehad. Vandaag heb ik een navigatielichtenset gekocht en die ga ik morgen in elkaar solderen. Dan is het beter te zien hoe de heli in de lucht hangt omdat de lichten aangeven wat de linker en rechter kant van de heli is.
Veel plezier ermee.!
Heeel netjes. Ik kan SMD solderen met een 300 Watt pook als het moet. Ik wil niet zeggen dat ik dagelijks soldeer maar als ik voor elke soldeerverbinding een cent zou krijgen had ik wel miljardair geweest :wink: Toevallig jaren in de LED-lichtreclame gezeten en dus heeeeeel veel LEDjes en bijbehorende klassieke (micro-)elektronica en SMD gesoldeerd.jonge038 zei:Dat hangt denk ik af van hoe netjes jij kan solderen, sleurhutje! Haha!