mensen hier van west- oostvlaanderen belgie?

• Topicstarter Topicstarter bert b
  • Startdatum Startdatum
Dag deneddy,

Ondertussen al een tijdje gelezen dat ik op deze treath kwam, maar waar ga jij vliegen in Nieuwpoort?
Ik neem aan dat je electro vliegt.....:)

Vorig seizoen gingen we aan het spaarbekken waar we toestemming hadden van een landbouwer ,maar dit is intussen afgeschoten door jagers omdat we het wild zouden verjagen met ons elektro modellen :confused:

Tijdens de winter hebben we nu wel al enkele andere plaatsen gevonden met toestemming ,maar het blijft wel moeilijk .

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een nieuw vliegterrein.
Bij voorkeur ergens waar het heel verlaten is in de buurt van Brugge/Zeebrugge/Varsenare/Loppem.

Als iemand voorstellen heeft...

Naast het kanaal Brugge Zeebrugge was er vroeger veel verlaten en open terrein, niet ver van de herdersbrug. Is al wel een tijdje geleden dat ik er nog geweest ben.

Ikzelf ga vliegen, wel ja hoover practice want veel vliegen is er nog niet bij, op een rugbyveld net achter mijn huis. Heel rustig en omgeven met hoge netten in case off...

In de zomer zitten daar wat jongens te bashen op die terreinen waar zand gelost wordt. Nog een paar keer een babbelke met die mannen gedaan op terugweg van de vliegclub.

Stevo

Daar heb ik vroeger nog gevlogen, heel veel zelfs.
Maar dat is havengebied, de zeevaartpolitie komt daar vaak langs. In feite mag je daar niet vliegen.
Ik zoek iets dat uit het havengebied ligt.
Zendapparatuur en havengebied is ook geen al te beste combinatie.
Als ik mij niet vergis zit er nog een club binnen het havengebied aan de overkant van de spoorlijn.
Met clubs heb ik het wel gehad, het is altijd iets. Of ze zitten vol, of het is commentaar op je spullen, of dit of dat.
Liever een mooie open plek zonder zonder club. :D

Mensen in de buurt

Hallo,
Ik rij met auto's en vlieg met een klein indoor helikopter en ik zoek mensen die bij mij in de buurt wonen ik woon zelf in wevelgem.
Mensen van in menen en moorsele en die met rc auto's rijden kunnen me aanspreken.
Ik zoek mensen om te samen te gaan rijden liefst off-road.
Want alleen rijden is soms saai.
Mvg Victor

Ikzelf ben van gent en vlieg bijna altijd op de wester-begraafplaats, tenzij ze op het eigenste moment iemand in de grond steken...

Brugge west-vlaanderen ,
en ik zoek nog mensen die heli vliegn in de buurt van Brugge/oostkamp
heb zelf vervoer
maar net begonnen , dus ik zoek nog mede Compagnie om te vliegen
want ik zoek ook nog eens plaats om te vliegen

Ik woon in Knesselare. Op 20min van Brugge en 30min van Gent.
Ik heb enkel een Trex 100x en Blade mcpx. Met m'n mcpx kan ik buiten vlieg als het wind stil ik. Eens ik dat kreng goed onder de knie heb, komt er een Trex 450 of 500.

Van Gent...vlot met de mcpx.
DX6+DX4 met trainerkabel.

Nu even aan 't opgaan in m'n 500-size...

Zin om eens te gaan vliegen met de mcpx? :D Ik werk iedere dag tot 18u in gent, behalve op vrijdag, dan heb ik om 16u gedaan.
M'n 3 extra 300mah Turnigy lipo's zijn onderweg voor de mcpx.

Back