mensen hier van west- oostvlaanderen belgie?

• Topicstarter Topicstarter bert b
  • Startdatum Startdatum
In een andere topic kreeg ik de opmerking dat ze enkel op de prijs letten, dus een grotere bestelling kwa omvang.

Mijn volledige bestelling bedraagt eigenlijk niet meer dan $160 (exclusief verzending). Dat zal dan wel geen probleem vormen zeker?

Ik maak nu even een accountje aan zodat ik kan weten wanneer de HK450 terug op voorraad is. De voorraad staat namelijk sterk in de min... ;)

In een andere topic kreeg ik de opmerking dat ze enkel op de prijs letten, dus een grotere bestelling kwa omvang.

Mijn volledige bestelling bedraagt eigenlijk niet meer dan $160 (exclusief verzending). Dat zal dan wel geen probleem vormen zeker?

Ik maak nu even een accountje aan zodat ik kan weten wanneer de HK450 terug op voorraad is. De voorraad staat namelijk sterk in de min... ;)

Hou er ook rekenig mee dat men ook op het gewicht let.

Moere (Gistel) is aanwezig, helaas alleen nog op Coaxiaal gebied.

Maar binnenkort komt de E-SKY Belt-CP V2 RTF, leraars mogen zich al spontaan aanbieden :p:p:p

Ik ben van Leke (Diksmuide). Vlieg enkel vliegtuigen.
Net overgestapt op iets grotere benzine kist.
Nu nog enkel een geschikt vliegplein vinden ergens in de buurt.
Mvg Wes.

hallo ik ben van jabbeke en nog maar juist lid,ik vlieg nu indoor met een blue arrow maar heb een raptor 50 gekocht,
heb wel nog geen zender voor de raptor,als er me iemand wil helpen(ook bij aankoop van zender) is hij altijd welkom want ik kan alle hulp gebruiken.
met dank
Nico

Probeer een beetje de balans terug in evenwicht te brengen.
Merelbeke bij Gent.

Wel geen heli's, wel enkele vliegtuigjes

Moerbeke Waas hierzo, vlieg heli's en planken. En de club is in zwijndrecht (Pegasus). Maar vlieg ook bij ons in de buurt.

Kuurne is where i live :p.

heb vandaag mijn nieuwe honey bee cp3 (als training voor mijn Blade 400) binnen via RC kix (aanrader om bestellingen te plaatsen) vlieg al n tijdje met blade msr en heb deze al goed onder de knie.

ben wel nog fameus nooby in collective pitch maar zal daar verandering in brengen.

Ga morgen wel nog even naar de concorde in Kortrijk om de zender te switchen van mode 2 naar 1.

Hallo ,ik ben van Ardooie bij Roeselare en ben(was) één van de helipiloten uit Zedelgem maar jammer genoeg door het probleem met brandstofmotoren en lastige gebuurs verleng ik mijn lid zijn niet meer en blijf ik vliegen in Moorslede :( Mensen inde buurt die wat hulp nodig hebben met hun heli wil ik dat gerust aanbieden !

Hay Steloe,

Ik ben van Kuurne en heb net een honeybee cp 3 binnen, ik vlieg met m'n Blade msr op mode 1 en de HB is mode 2. Ik zal morgen naar de concorde rijden in Kortrijk om te vragen of ze die kunnen switchen (ze verkopen geen e-sky maar ben daar goeie klant) Ze hadden me wel al laten weten dat ze niet zeker wisten of ze het zelf konden veranderen. Indien ze niet kunnen kan ik daar bij u voor terecht?

grts,
Bjorn

Waar kopen de Vlamingen hun onderdelen? Met welke online/offline winkels hebben jullie goede ervaringen?

Ik heb m'n heli tweedehands bij amshop in Sijsele gekocht. Onderdelen koop ik vooral bij JohnHobby.

Concorde te Kortrijk Na lang gesloten terug open dankzij de Ludo.

Ook al een paar keer Mc ronse bezocht (klein frankrijk industriezone)

En online bestellen via RC kix.be snelle levering, scherpe prijzen

Back