de foto en het filmpje zijn van de sea dolfin van olaf,gemaakt door olaf varend op de kralingse plas,vgr de vrijevaarders,,tonsr
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt ook tocht strip gebruikenI heb eergisteren ook een monsoon gekocht,niet duur 70 euro met zender,de ander had een foutje gemaakt om het deksel waterdicht te krijgen een dun laagje foom,,kun je verwachten dat ie naar de bodem kan gaan,die foom hb ik eraf gehaald en vaseline gehaald is ie beter af tesluiten groetjes uit weert
mijn kiel weegt ruim 1.7 kg. Helemaal afgevuld met duiklood en epoxyde monsoon van mijn maatje hebben we onder het luikje fiets ventiel slang verlijmt, dan het luik met speciaal daar voor in de handel zijnde klemmetjes af gesloten .dit werkt goed.
zie op de boven staande foto,s bij wat meer wind vaart het toch wel redelijk.echter het lood gewicht wat ze aangeven op de tekening is te weinig ,vul de bulb gerust af met lood hagel dat kan ze gerust hebben zeker bij wat meer wind.de monsoon op de foto heeft zoon volle bulb en zeilt hier bij windkracht 4 en meer.vgr de vrijevaarder