ME 262

  • Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Pieter,

Sow die kende ik nog niet!
Ziet er gelikt uit, en weet ook al een plek waar deze mooi in zou kunnen :D.

Weet je toevallig ook waar deze te bestellen zijn of wie ze op maat kan maken?

Gr Leon
 
De turbines lopen nu zoals het hoort!!

Heb nog veel contact gehad met Jetcat over de mail. Een hoop dingen gecheckt en geprobeerd en uiteindelijk kwamen ze met een tip :D.
Er bleek al een ''cross-check'' functie in te zitten die geactiveerd was. Als deze functie geactiveerd is moeten beide led boards met elkaar verbonden zijn met een 6 polige flatkabel.
Deze kabel heb ik er niet bij dus vandaar dat de motoren in de learnlow modes blijven hangen. Jetcat heeft me daarna instructie gegeven om verder in de ECU software te kruipen (knoppen combinatie en vervolgens een wachtwoord)
Daar kon ik de ''cross-check'' functie uitschakelen en HOPPAAA de motoren deden het weer zoals ze het zouden moeten doen!!!! :D.

Gr Leon
 
Duidelijke verklaring. Jammer dat er geen melding op de terminal verschijnt dat de 2 ecu's elkaar niet "zien", dan was het probleem wat sneller ontdekt :)
 
Ze zijn terug :)!
96331e582ec93272e35e252073a4b8a8.jpg

Geupdate en nagekeken en dat voor noppes. Top service van Jetcat!
 
Inbouwen en vliegen maar!!!!!
O nee zover was je nog niet ;-)

Goed man, kan je ze weer ff aanslingeren.
 
Elk merk heeft 1 gemeenschappelijk probleem: de gebruiker. Elk merk kan ook falen of een probleem hebben. Ligt soms ook aan de gebruiker of dom geluk. Als je tot nu toe geen problemen hebt gehad zal dat ook niet snel gebeuren in de toekomst.

Nu weet ik wel dat futaba problemen heeft / had met warme ontvangers die uit vielen. Te warm is nooit goed. Kortom, niet in schuim helemaal weg stoppen maar normaal op een plekje zoals altijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top