MACH indoor Haarlem, seizoen 2012-2013

Het plan voor de baan is iets gewijzigd, na een goed gesprek met "the boat guy"en Ed hebben we het stukje baan wat rond de paal loopt terug gegeven.
Hierop hebben we besloten de dubbel die over was van de tripel ter hoogte van de wc te plaatsen, nu willen we na die schans laminaat leggen tot net on de bocht.
Hierna moeten we maar eens een paar rondjes rijden om te kijken of er nog meer moet gebeuren denk ik.
Ook moeten we nog even naar de muur kijken langs het rechte eind, daar steekt nog steeds een randje uit waar snel een hoop schade gemaakt kon worden.

Ik had stiekum een beetje gehoopt op een klei baan........

Ja, had ik ook wel gaaf gevonden.
Maar wie had die baan dan neer moeten leggen??
We hadden weinig tijd en mankracht, dus dan kom je hier op uit.

Ik was er even met m'n lompe Losi SCTE. Leuke mensen allemaal, niet te beroerd om mij als beginneling spontaan te helpen met bodyclips, spul om m'n banden meer grip te geven, nuttig advies.

Afijn, nu eerst maar eens langzaam rondjes leren rijden.

Laatst bewerkt:
Beste rijders,

Aanstaande vrijdag 19 oktober is de indoorlocatie gesloten in verband met de ingelaste Algemene Ledenvergadering in het clubhuis.

Excuses voor het ongemak.

bron: site Mach

Ik lees op de site : "Rijders die met eigen auto op alle dagen (woensdag, vrijdag en zondag) willen rijden betalen € 55,00.".
Kan ik dat gewoon vanavond bij de kantine betalen en dan tot maart komen rijden ?

Nee, je kan vanavond gewoon een inschrijf formulier vragen, met een eenmalige machtiging. Als je dat invult en ondertekend, kan je tot maart 4 keer per week komen rijden (ook op zaterdag). Enige voorbehoud voor de wedstrijddagen, en als er onverhoopt een groot offroad evenement is.

En als we dan toch vragen blijven stellen - ik rijd tot nu toe alleen offroad, wat zijn de onroad auto's waarmee geraced wordt op de indoor baan ?

Back