Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Guys dit begint weer een Pancar Topic te worden ;)

ik denk dat we nog een keer de krachten moeten bundelen na de ALV op de laatste dingetjes te verbeteren.

To do list
Internet
Verwarming
Kantine

Hi Guys dit begint weer een Pancar Topic te worden ;)

ik denk dat we nog een keer de krachten moeten bundelen na de ALV op de laatste dingetjes te verbeteren.

To do list
Internet
Verwarming
Kantine
Mag ik hem hier aanvullen?:
  • Schoonmakers. Ik stel voor dat iedereen zijn moeder maar een keertje meeneemt, want het lijkt wel of iedereen gewend is dat hun moeder de troep wel voor ze opruimt :murder:
  • Verlichting boven de banden slijptafel
  • Op strategische plaatsen de afzetting aanvullen met de kunststof profielen van de WK. Ik heb een klein stukje gedaan, en dat was toch wel vriendelijker voor de auto bij een botsing
  • Gordijn achter de entree deur
  • Opritje maken bij de toegangsdeur, zodat de trolleys makkelijker naar binnen kunnen
  • Telsystemen installeren
  • extra tafels plaatsen, moeten nog van de buitenbaan komen?

haha zag gisteravond helaas alleen maar kerels!!

maar goed heb gister avond doorgekregen dat de eerste Kyosho Mini Z wedstrijd van dit seizoen bij ons op de club verreden wordt ;)

dus 28 oktober gelijk met de eerste clubwedstrijd

YES heb er zin an!

Was weer lekker sturen op de baan vandaag.
Hoop M-chassis karretjes op de baan. Respect voor degenen die zo'n karretje wel weten te mannen. Heb die van mij nog wel een kans en nieuwe bandjes gegeven. Sweep 33 bandjes zijn wel een hele verbetering tov M-grips. Maar echt vrienden zullen de M en ik niet worden.

Ga ik beter rond met een 4-wheel drive toerwagen. Was wel even Tokyo driften met de buitenbaanbanden, maar na monteren van Ride32 binnenbaanbanden op de Sakuro Zero S af en toe zelfs volgas gegeven op het rechte eind.

Stock Toerwagen-klasse gaat nog wel te rap voor mijn driverskills.

Hopelijk wordt de bestelde TT-01E(R) deze week afgeleverd, heb ik nog anderhalve week voor bouwen / spuiten / oefenen en kan mijn wedstrijdcarriere beginnen :D

Was lekker bezig mt sleutelen... bekabeling van de motor-esc solderen (deans) op de F1.
En het gister geariveerde M-chassis cub setje op m'n M05 gezet (ook leuke soldeer klus). Gaat niet briljant hard zo'n 21.5t brushless. Nog op ongesmeerde tamiya slicks gereden, maar toch al vrijveel volgas kunnen racen. Maar brak wel vaak uit. zeker als je remt in de bocht... En het rijdt niet echt lekker als je om de oren wordt gereden door tourwagens...

Leuk Bricks weer eens te zien :)

Hopelijk is het weer morgen redelijk/goed... wil eigenlijk ff m'n quadcopter de lucht in sturen.

Thnx Niels, ik vond het ook leuk om jou weer eens te zien. Ik hoop dat je blijft komen. Ook met Teun was het leuk rijden.

Ik heb vandaag ook onverwacht nog even kunnen rijden met mijn nieuwe aanwinsten. Ik heb een M-05-pro overgenomen. Deze stond nog op de korte wielbasis, en ik wilde hem graag op de lange wielbasis hebben. Gisteravond druk aan het ombouwen geweest, en vandaag gereden. Elke keer brak de achterkant uit. Van alles geprobeerd om het voor mekaar te krijgen, totdat ik ontdelte dat ik toe-out op de achterwielen had staan ipv toe-in. De achterwielophanging moet je namelijk 180 graden draaien voor de LWB. Nadat dat verholpen was ging het al een heel stuk beter. Ik heb sinds woensdag avond de stock motor er al in zitten, en de topsnelheid is niet imponerend. Maar dat mag de pret niet drukken, want op het rechte eind gaan ze allemaal even hard. Hierdoor komt het gewoon op sturen aan. Op het laatst toch nog even snel een stuurblok stuk gereden, dat was wel jammer. Bij de M-05 zat ook een balldiff bijgeleverd. Ik twijfel enorm of ik die al in zal bouwen, of nog maar een avondje doorrij met het standaard gear diff, zonder putti oid.

De TC heeft sinds gisterenavond ook een geardiff achter, en ik wou dat ik dat een half jaartje eerder al had gehad. Man, wat maakt dat een verschil zeg.

Laatst bewerkt:
Vooruitlopend op de inschrijvingen in MYRCM, heb ik ook alvast een facebook evenement aangemaakt. Het is een openbaar evenement, dus daar kan je ook alvast melden dat je komt, en aangeven in welke klasse je mee wil gaan doen. Kan je ook alvast kijken tegen wie je het mag opnemen.
We hebben de afgelopen woensdag de baan geopend, en het ziet er allemaal weer goed uit. Lekkere muziek en een goed sfeertje.
Hier is de link 1e indoor race @ Mach Haarlem | Facebook

Deze nog maar weer eens onder de aandacht brengen. S.v.p. ook de enquete opzoeken, en aangeven in welke klasse je mee wil gaan doen. En nodig zoveel mogelijk van je vrienden uit voor dit evenement.

Beste rijders,

Aanstaande vrijdag 19 oktober is de indoorlocatie gesloten in verband met de ingelaste Algemene Ledenvergadering in het clubhuis.

Excuses voor het ongemak.

bron: site Mach

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back