Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van deze kant ook chapeau voor degenen die de indoor-locatie in orde hebben gemaakt.
Als er hulp nodig is mbt internet/netwerk verbindingen stel ik me bij deze beschikbaar.

Vooruitlopend op de inschrijvingen in MYRCM, heb ik ook alvast een facebook evenement aangemaakt. Het is een openbaar evenement, dus daar kan je ook alvast melden dat je komt, en aangeven in welke klasse je mee wil gaan doen. Kan je ook alvast kijken tegen wie je het mag opnemen.
We hebben de afgelopen woensdag de baan geopend, en het ziet er allemaal weer goed uit. Lekkere muziek en een goed sfeertje.
Hier is de link 1e indoor race @ Mach Haarlem | Facebook

Vooruitlopend op de inschrijvingen in MYRCM, heb ik ook alvast een facebook evenement aangemaakt. Het is een openbaar evenement, dus daar kan je ook alvast melden dat je komt, en aangeven in welke klasse je mee wil gaan doen. Kan je ook alvast kijken tegen wie je het mag opnemen.
We hebben de afgelopen woensdag de baan geopend, en het ziet er allemaal weer goed uit. Lekkere muziek en een goed sfeertje.
Hier is de link 1e indoor race @ Mach Haarlem | Facebook

Is er al een facebook event.... zie hier 1e indoor race @ Mach Haarlem | Facebook maar deze zijn het zelfe geloof ik..
http://www.facebook.com/events/434459923258106/

Gister eerste rondjes gereden met mijn Serpent S100... niet normaal zo uit de doos.. knallen... natuurlijk moet ik nog finetunen maar zo voor de eerste keer niet normaal..

Alleen nog banden wat meer afdraaien want grip rol kwam af en toe om de hoek kijken.. maar wat fijn.....

Peter Meurs heeft nu ook een WGT gekocht dus lekker samen knallen....

Wie volgt......

M7H dank voor je hulp...

M7H dank voor je hulp...
No problem!
Weet iemand misschien wanneer we internet krijgen voor MyLaps?
Goeie.

Wel heb ik de meeste vervelend liggende tape'jes verwijderd, en dit is een hele verbetering. En gaatje heb je zeker in vergelijk met een opstaand stukje tape eigenlijk geen last van, nu nog ff die stukjes tapijt lijmen en het is opgelost denk ik.
1 hobbel maar is soms wat lastig, die voor de rijdersstelling, maar meestal rij ik hier dus net langs eigenlijk....

Ik zal mijn rijhoogte eens controleren, mss zit ik nog te veel met mijn hoofd bij mijn andere hobby.
Go low, Go slow ;-)

Ik heb deze niet gemeten dus zou zomaar laag kunnen zijn.

Klinkt alsof de hobbels al aardig weggetrokken zijn. Mijn hele auto kwam los, zelfs met 4,5mm rijhoogte :mrgreen:

Groet Robert

Er heeft een aardige tijd een verwarming op de baan staan blazen, dus wellicht is de ondervloer wat gekrompen.
Alleen jij en Ben kunnen op dit moment oordelen of het minder is geworden want jullie reden echt voor het eerst weer op de baan.
Maar laten we hopen dat het minder is geworden, want dat betekend dat het wellicht ook helemaal weg kan trekken.
Dan alleen nog ff over de baan met een pot lijm, en dan is die weer goed berijdbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back