Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou zie ik in het reglement enkel iets staan over gewicht van de wagen, raceklaar met transponder, maar niks over de plaats waar de transponder moet zitten ...
Logischerwijs zou je hem buiten op de voorkant van je kap willen plakken :mrgreen:, om toch nog die tiende seconde voorsprong te willen behalen, maar zijn daar daadwerkelijk geen regels voor?

Als er in het reglement van de club niets staat, en de club volgt bij gebreken de Nomac, maar in het reglement van de Nomac staat ook niets, en die volgt bij gebreken de EFRA, dan moet de Transponder tussen de "aandrijf assen" van de auto zitten........ Anders gewoon een een goede plaats ergens voorin waar hij niet kapot kan gaan ;-)

Groet Robert

Hoi ik neem aan dat niemand een set banden over heeft? en is het miss mogelijk dat ik met
een set sorex 28,s mag meedoen( uiteraard mag ik niet voor de punten gaan!) zou het graag willen weten.

Groet Cees

Cees, er zal allicht iemand zijn die nog wel een setje voor je heeft. Kom gewoon zondag naar Haarlem en doe lekker mee met de wedstrijd. Zal vast wel goedkomen.

Martijn

Misschien heeft RC central in Almere nog iets als deze nog open is?
2brothers RC in Bussem?
Ik zeg pak de telefoon en bel rond.

mvg Roy

Hoi ik neem aan dat niemand een set banden over heeft? en is het miss mogelijk dat ik met
een set sorex 28,s mag meedoen( uiteraard mag ik niet voor de punten gaan!) zou het graag willen weten.

Groet Cees

Was weer een leuk dagje vandaag. Lekker rustig dus veel kunnen trainen. De instellingen van de regelaar voelen goed aan (thanks to Robo).
Morgen maar eens kijken hoe het tijdens de wedstrijd gaat.
Martijn

NP Martijn ;-) Welke Rollout ben je opgekomen?

Jammer genoeg ben ik er morgen niet bij... Uitzieken is toch echt verstandiger... helaas.....

Succes allen!

Groet Robert

ik heb een erg leuke dag gehad vandaag in de stock 13.5 klasse. 1e wedstrijd met de onroad en heb de smaak te pakken. Wel effe wennen om in de finale's 7 minuten scherp te blijven, foutje is zo gemaakt en piept er weer iemand onder door ;-) Tot de volgende keer maar weer! Woensdag effe duurtraining doen...

thanks for a great day guys

my car was good all day but as usual the driver was crap !!!!!

never mind i will keep trying hahaha

tot EPS Jongens

Your driving lessons at Robo-Drive, will start next saturday :mrgreen:

Regards

Robert

Lolzzz...

Wat mij trouwens opviel is dat ineens de rondetijden van een paar rijders een stuk lager lagen, zenuwen of was het tapijt minder vandaag of ...? Wat overigens ook vreemd is dat de snelste tijden (10,3 en 10,4) opgevolgd werden door rondes van in de 11 terwijl de "normale" tijden rond de 10.7 - 10.8 liggen.

Your driving lessons at Robo-Drive, will start next saturday :mrgreen:

Regards

Robert

wish i could mate , but i am getting the cabrio ready for our holiday , and then sunday i wanna chill out not driving 400kms for a day crashing haha

PLUS your not supoposed to be stressed , teaching me to drive will stress you out !!!!!

Was een erge leuke dag heb het erg naar mijn zin gehad..10.1 nog nooit gereden dus voor mij was het een geslaagde dag..

Groeten

John

Lolzzz...

Wat mij trouwens opviel is dat ineens de rondetijden van een paar rijders een stuk lager lagen, zenuwen of was het tapijt minder vandaag of ...? Wat overigens ook vreemd is dat de snelste tijden (10,3 en 10,4) opgevolgd werden door rondes van in de 11 terwijl de "normale" tijden rond de 10.7 - 10.8 liggen.

Toch stiekem;) 2s ha ha :):):):):)

ps Real volgende week ook 1.12 vrij klasse. kom je ook ?? met leuke rijders!!! Marcel is bezig. ik. cathrines (oud real 80 lid). ik. Jason ??..Phil ???. Jetse ???
Dennis ?? Andre??? Kees ??.
Tot vrijdag ?:cool:

idd John. was weer gezellig. Op zich wel lekker gereden, maar ben er nu achter dat ik toch andere lipo's moet.... meteen maar even twee nieuwe besteld vanavond.
Op naar de EPS.

Martijn

yep de eps komt er ook weer aan even de 10.5 installeren en kijken hoe dat gaat maar daar hebben we nog even de tijd voor gelukkig..

Groeten

John

Toch stiekem;) 2s ha ha :):):):):)

ps Real volgende week ook 1.12 vrij klasse. kom je ook ?? met leuke rijders!!! Marcel is bezig. ik. cathrines (oud real 80 lid). ik. Jason ??..Phil ???. Jetse ???
Dennis ?? Andre??? Kees ??.
Tot vrijdag ?:cool:

Dat gaat niet lukken met Mod Richard, ik wou dat het anders was... dichtbij trainen heeft altijd een voorkeur :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back