Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
wil bij deze de MACH nogmaals bedanken voor een super weekend. Heb het zeer gezellig gevonden vandaag op de MACH Indoor.8) Die 1/12 klasse is erg leuk. Martin gefeliciteerd met je overwinning, je hebt de spullen goed voor elkaar. Ik heb ook leuk gereden, van 2e plek 1e finale drie ronden voor het eind uitgevallen. De 2e finale was niet voor mij maar de auto lag goed. In beide finales 10,3 en 10,2 is voor mij erg goed.

Jammer dat Robert niet mee kon doen, hopelijk is die er volgende keer er gewoon bij.;) En Sander volgende keer ook weer meedoen natuurlijk.
Reinder is volgens mij een aanstormend talent, ondanks dat zijn topsnelheid iets minder is heeft die erg goed gereden.
Ik vind het jammer dat er nog maar een wedstrijd is.:p

Super, jongens van de 1/12 volgende keer weer zo.

Het was inderdaad weer zeer aangenaam en gezellig vandaag bij de MACH. Bij de 200mm pancars ben ik 2de en daarna 1ste geworden in de finales wat overall een 2de plek voor mij betekende.

wil bij deze de MACH nogmaals bedanken voor een super weekend. Heb het zeer gezellig gevonden vandaag op de MACH Indoor.8) Die 1/12 klasse is erg leuk.

Was zeker een geslaagd weekend ,bedankt voor de felicitaties, ik geloof dat we wel een leuke groep hebben zo, de humor zit er wel in. :D

Het was weer een leuk weekend, alhoewel ik nog heel veel moet trainen om de minder snelle bij te kunnen houden, laat staan de snelste :) dankzij de inzet toch een beker b finale, MARTIN bedankt voor de wijze info over de auto en regelaar. JW ga zo door man gaat steeds beter. ROBERT meer slapen voor de race dat werkt veel beter. en door je storing helaas niet goed kunnen kwalificeren. en natuurlijk de organitatie en en de wedstrijdleiding bedankt.

mvg Hanskez

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd Martin, de volgende keer zorg ik dat ik wél optijd ben en je weer tegenstand bied ;-)
Was Lache Hans, en alle andere rijders. Op naar de volgende en helaas al weer laatste, maar eerst nog even naar de EPS in Frankrijk!

Groet Robert

Hallo Idereen,

6 maart as. is de ontknoping van het MACh indoor kampioenschap 2010/2011. In de diverse klasse moet er hard gereden worden voor een plek op de hoogste trede dus schrijf je in voor deze spannende laatste race.

Voor inschrijven KLIK HIER

Laatst bewerkt:
Ontknopping is als je de knoppen van een plant struik of heester afhaalt,
vaak word dit gedaan om een plant struik of heester groter te laten groeien zodat niet alle energie naar de knoppen gaat om een bloem te produceren.

mvg Hans

Dank je.

Ik heb er nu al zin in!

Jaa maar john heeft de 1/12 zeer hard lopen. Ging als een raket langs me heen. 10,1 met gemak reed die. Weet het ik heb de snelheid nog niet en mogelijk komt die er ook niet maar dien goed als veldvulling bij de 1/12. die moeten er ook zijn. John was wel heel snel zeg. Phoeee.:(

Jaa maar john heeft de 1/12 zeer hard lopen. Ging als een raket langs me heen. 10,1 met gemak reed die.

Ja, hard gaat ie wel, maar met de bochten gaat het niet altijd goed, dus dan hoor je weer een hap herrie en moet ie geholpen worden door de baaninzetters... :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back