Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even op de inschrijving gekeken maar kon nog niet inschrijven.

Zodra het kan doe ik het maar er moeten er wel meer dan 4a5 mee doen in de klasse dan.

Dus heren kom op die graag super Stock willen rijden inschrijven maar.

Mvg Patrick Jongenelis.

Ik wil ook wel in de superstock rijden. Kan iemand mij helpen met de regelaar?
Ik heb een Tekin RS pro en een 13.5t speed passion motortje. Pinion 23 tands. De auto is trouwens de T3 van Xray.

Heeft er iemand een goede setup voor de regelaar voor de indoorbaan te Haarlem? Alvast bedankt.

Setups voor de Indoorbaan te Haarlem zijn te vinden op de website van Xray. Setup sheets

met de regelaar kunnen een aantal aanwezige rijders vast wel helpen..

Ik wil ook wel in de superstock rijden. Kan iemand mij helpen met de regelaar?
Ik heb een Tekin RS pro en een 13.5t speed passion motortje. Pinion 23 tands. De auto is trouwens de T3 van Xray.

Heeft er iemand een goede setup voor de regelaar voor de indoorbaan te Haarlem? Alvast bedankt.
Eric Mulder is er van het weekend en die weet denk ik wel raad.

@Joost. K.

Hee ik mis je bij de 1/12 inschrijving dit weekend , heb je geen zin om mee te doen;) Je bent van harte welkom, dat weet je.:p We hebben al 13 man, dat wordt gezellig.

@Joost. K.

Hee ik mis je bij de 1/12 inschrijving dit weekend , heb je geen zin om mee te doen;) Je bent van harte welkom, dat weet je.:p We hebben al 13 man, dat wordt gezellig.

Nope, andere bezigheden. Zal weinig 1/12 worden voor mij denk ik dit indoorseizoen...

Wat een heerlijke dag, super gereden en de TT-01 wat het mooiste vandaag en daarom dank je wel Joop( sorry voor dat tikje) Jan (sorry dat ik afsneed en won :-) Erik ( dat voor liet toen je er aanreed, en natuurlijk frank die heel veel pech had waar ik een keer niks aan kon doen. Maar wat waren de verschillen weer klein en het toch een super klasse waar ik van hoop dat we er een paar rijders bij krijgen......

Ook Niels en Ruben onwijs bedankt dat ondanks de computer problemen de wedstrijd perfect verliep. Tot de 6e feb.

Gr. Stepham

Waren inderdaad weer geweldige races, zowel in de TT01 (waar ik volgende race toch ook wel wat meer rijders verwacht ;-)) als in de M-chassis werd ontzettend close gereden.

Bij de TT01 was de strijd weer bloedstollend; de eerste twee races werden door Jan Kraanen gewonnen (race twee ging op kop liggend mijn motor de laatste vijf rondjes dood:-() met Stephan tweemaal tweede, de derde won ondergetekende (zonder een enkel foutje en dus in de snelste tijd) waardoor de laatste race beslissend was. Samen met Jan naar voren gereden en na een klein foutje van jan ging ik op weg naar Stephan die op kop reed. Helaas was ik iets te ongeduldig (ik wilde hem niet raken tijdens het inhalen;-)) en reed ik mijzelf vast op een balk, Jan er weer voorbij en Stephan kreeg weer wat lucht en kon de race winnen.

Rondetijden lagen tussen 12,9 en 13,0 voor de eerste vier man......heeel close dus.

De M-chassisklasse werd vandaag gedomineerd door Joop Voorn, helaas voor hem ging hij er een rondje voor het eind af en eindigde race twee als vierde, hierdoor pakte Jan Kraanen de dubbel en won zowel de TT01- als de Swift-klasse.

Volgende race gaan we het gewoon weer proberen;-)

groet,

Eric

Laatst bewerkt:
JA, een hele leuke dag was het. Niels , Ruben goede wedstrijdleiding was het. Ook Hans natuurlijk en de Mach vrijwilligers ook bedankt.

Spannend was het ook in de 1/12 klasse. Ik heb leuk kunnen rijden, was niet de snelste maar wel kunnen racen. Smaakt naar meer.
Op naar de EPS(misschien), als de 10,5 nog wil lopen.;)

Heb het ook heel erg naar mijn zin gehad (gek hé ;))

Beetje jammer alleen dat er met het uploaden naar de RCM server iets niet goed is gegaan blijkbaar....:(

Ze zijn niet weg, hij moet ze alleen ff een keer opnieuw genereren en uploaden. Zal Niels wel even mailen of hij dat wil doen.
Bij Mylaps staan ze er trouwens ook niet bij. Denk dat de oude decoder is gebruikt. De nieuwe onthoudt de passings en als de internetverbinding weer online is dan upload hij ze wat in het geheugen staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back