M-AUTO Wintercup

Joost Alain Proost zei:
M'n overnachting in de jeugdherberg van Ronse heb ik alvast maar gereserveerd: www.infrafos.be Je kunt er maar vroeg bij zijn, nietwaar? Heeft iemand een overnachtingsaanrader voor Eygelshoven / Kerkrade ?

Ik zie dat bijna alle deelnemers electronisch bankieren. Mijn overschrijvingsbriefje ligt nog bij de bank te rusten... Nu maar hopen, dat ze zin hebben om te werken binnen 7 dagen. Alleen m'n R/C auto's zijn electronisch... Oh ja, en m'n computer.

Cor, super dat je er bij bent, ondanks de afstanden voor je. Ik hoop, dat we weer net zo aan elkaar gewaagd zijn als vorig jaar.

Axel, neem je de rest van de MVB-vertegenwoordiging (Michael, Rob, Wouter) ook mee Swiften?
Er liggen meerdere goede Hotels in Heerlen. Dat is redelijk dicht bij Kerkrade. Ik denk 10 tot 15 KM. Er ligt een van der Valk een Bastion en een Tulip inn. Dus voor elk wat wils. Je kunt even kijken op de website’s van de verschillende ketens maar je kunt ook even kijken op hotels.hollandbookings hier bij heb ik ze gevonden. Ik er geen nodig want ik woon zelf in Limburg. Dus voor mij is het makkelijk te doen.

kijk eens aan
de gesprekken over de mooie en altijd zeer gezellige en sportieve M-auto Wintercup, draaien weer op volle toeren.
erg leuk om dit alles zo een beetje te lezen

Ooh ja, Ik als wedstrijdleIJer heb het genoegen om het dit jaar ook weer te mogen doen

hoop dat we met z'n allen weer een zeer sportief maar vooral een zeer gezellig en geslaagd M-auto Wintercup ervan kunnen maken.
de Organisatie, Anita, Fred en Peter en ik zullen daar onze uiterste best voor doen

Inderdaad Hugo, super dat je er weer bij bent. Kunnen we weer lachen in de Herberg in België....

@ Joost
Heb je via de site van infrafos.be geboekt of een mailtje gestuurd? Ik heb vorige week ofzo een maitlje gestuurd, maar daar is nog niet op gereageerd....

hugo41 zei:
Ooh ja, Ik als wedstrijdleIJer heb het genoegen om het dit jaar ook weer te mogen doen

Hey Huug,we zullen je minimaal laten lijden knul ;)
Joey zal zich de komende week ook inschrijven (2wd stock), hij is al druk bezig de auto klaar te maken.

ahahahah
das goed mannen, laat me maar lijden hoor
des te meer lol hebben we met z'n allen. Ja Ted, je hebt kans dat dat weer gebeurd. Maar is mis jouw inschrijving nog hahaha
we hebben nu al 42 rijders. kom op mensen op naar de 70
hoe meer zielen hoe mee vreugde ! ! !

Hee das leuk dat je toch mee gaat doen.
Vind het eigenlijk wel humor, de Die Hard Brandstof rijders, gaan nu toch met een aantal gezellig Elektro rijden
Toppertje.

hugo41 zei:
Hee das leuk dat je toch mee gaat doen.
Vind het eigenlijk wel humor, de Die Hard Brandstof rijders, gaan nu toch met een aantal gezellig Elektro rijden
Toppertje.

Tja... nu kan ik hele nare dingen zeggen :lol:
We moeten wat in de winter, dit komt nog redelijk leuk in de buurt van een 1:8. De vorm is in ieder geval hetzelfde!

@ hugo

Heb me al wel ingeschreven hoor (Martijn vdH). Je herkent me vast nog wel (winderig in de herberg vorig jaar :) )

ik ja, maar dat was zondagavond, na het heerlijke eten in het restaurant vlakbij de herberg. Wij bleven nog een nachtje daar.

oeps, sorry Martijn maar dacht dat je een ander was
namelijk Ted Sp.
geeft niet. Ja jij hebt je wel degelijk ingeschreven hoor

Joost Alain Proost zei:
@ Ted:
Ik heb inderdaad op de site www.infrafos.be geboekt in het reserveringsgedeelte. Een dag later had ik al het bevestigingsmailtje.

Heb het nu ook een paar keer geprobeerd, maar nadat ik mijn emailadres heb ingetypt en op volgende klik krijg ik een foutmelding. Heb je meteen geresrveerd of eerst een optie geplaatst?

__Ted__ zei:
Joost Alain Proost zei:
@ Ted:
Ik heb inderdaad op de site www.infrafos.be geboekt in het reserveringsgedeelte. Een dag later had ik al het bevestigingsmailtje.

Heb het nu ook een paar keer geprobeerd, maar nadat ik mijn emailadres heb ingetypt en op volgende klik krijg ik een foutmelding. Heb je meteen geresrveerd of eerst een optie geplaatst?

@ Ted: Ik heb meteen gereserveerd.

Bij reservatieaanvraag moet je niet eerst je emailadres intypen, maar direct op de button "volgende" klikken.

In het volgende scherm heb ik bij "organisatie" ingevuld: "MC Ronse / M-auto Wintercup" en verder je eigen gegevens en wat je wil reserveren (ik een overnachting Fiertel en ontbijt en verder niet).

Dit heb ik gedaan en een dag later kreeg ik al een bevestigingsemail.

(Bij Nivon krijg je geen bevestigingsemail, maar een brief met acceptgiro. In Ronse heb ik vorig jaar ook vooraf gereserveerd en gewoon ter plaatse betaald.)

M-auto Wintercup 2007-2008

Het belooft weer een mooie winter te worden! De inschrijving voor dit seizoen van de M-auto Wintercup is minder dan twee weken geleden geopend en er zijn al meer dan veertig deelnemers ingeschreven. Daarmee zijn we dus al ruim over de helft van het maximum aantal deelnemers van 75. Schrijf je dus op tijd in als je zeker wil zijn van een startplek op het tapijt in Heemskerk, Ronse, Eygelshoven en Heemstede.

Klasses
Zoals iedereen inmiddels 'ontcijferd' heeft rijden we dezelfde klasses als vorig jaar maar met een aantal kleine wijzigingen in het reglement en het raceformat. Dat zijn dus de 1:12 4-WD, 2-WD stock, 2-WD modified en de LRP Tamiya Swift Challenge. De opvallendste veranderingen zijn de verlaging van de rijhoogte naar 3 mm voor alle klasses en de twee klassementen binnen de LRP Tamiya Swift Challenge. De splitsing bij de Swifts gebeurt enkel op papier, alle Swifts rijden dus tegen elkaar maar er zullen na de race twee klassementen opgesteld worden. De ervaren rijders uit de 'Plus' klasse worden dus in een apart klassement bijgehouden zodat de minder ervaren en beginnende rijders binnen hun eigen klassement om de beker kunnen strijden. Zie het als het junior of dames klassement bij 1:1 autoraces waar iedereen samen rijdt maar er achteraf wel verschillende klassementen worden opgesteld.

Circuits
Door het verdwijnen van het indoorcircuit in Ede en (hopelijk tijdelijk) in Groningen moesten we op zoek naar nieuwe circuits. Dor de grote vraag naar permanente indoorcircuits zijn er deze winter twee nieuwe circuits in Nederland waar we ook met de M-auto Wintercup gaan rijden.

RC-Speedworld
De eerste wedstrijd wordt als 'vanouds' bij RC-Speedworld in Heemskerk gereden! Door het kleine aantal zitplaatsen hebben we er wel voor gekozen om de wedstrijd over twee weekenden te verdelen. Het eerste raceweekend rijden de 2-WD's, het tweede weekend de 4-WD's en de LRP Tamiya Swift Challenge. Het grote voordeel hiervan is dat iedereen meer ruimte heeft om te sleutelen en dat het dus ook voor bezoekers mogelijk is om iets van de race te zien. Met rondetijden van iets meer dan acht seconden bij de 2-WD's is spektakel gegarandeerd. Nu de lay-out sinds kort veranderd is wordt het voor iedereen weer een uitdaging om als snelste rond te gaan.
www.rcspeedworld.nl

MC-Ronse
De tweede race wordt weer een weekend plezier in het Belgische Ronse. Net als vorig jaar organiseren we een Funrace voor mini off-road's op zaterdagavond met ludieke raceformats en grappige grabbelprijzen. Vorig jaar hebben we veel geleerd van de wat chaotische funrace (drie maanden later werd er nog steeds zaagsel van de grabbelton gevonden...) maar dit jaar wordt het zeker net zo leuk. De balonnen zijn alvast ingeslagen dus dat wordt weer lachen. Heb je geen mini-off-road? Dan kun je ook prima terecht in het café voor bijvoorbeeld een Belgisch biertje met uitzicht op het circuit. Op zondag zijn zoals altijd de 'echte' races op het circuit dat sinds vorig jaar een nieuwe, nog uitdagendere lay-out heeft. Overnachten kan zoals ieder jaar weer in jeugdherberg de Fiertel op minder dan een kilometer van het circuit.
www.mc-ronse.be en www.infrafos.be

Nieuw
Er zijn twee nieuwe circuits in Nederland, de tijdelijke baan van Racing-Paradise in Eygelshoven (bij Kerkrade) en de MACH-indoor in Heemstede.

Racing-Paradise
De derde race van de M-auto Wintercup rijden we op het splinternieuwe circuit in Eygelshoven. Deze baan is nog niet eens officieel geopend maar van wat we ervan gehoord hebben is het een schitterend circuit geworden waar je ook goed terecht kunt voor een hapje en een drankje. Als je van plan bent om in de buurt te overnachten, vergeet dan niet even over de grens te kijken want de Duitse hotelprijzen zijn over het algemeen een stuk schappelijker.
www.racing-paradise.com

MACH-Indoor
Het bekende circuit in Heemstede heeft voor het winterseizoen een indoorbaan opgebouwd in de buurt van de buitenbaan. Op dat circuit rijden we de vierde en laatste wedstrijd van het seizoen, de finale dus met na afloop van de wedstrijd de unieke M-auto Wintercup verloting met mooie prijzen voor alle deelnemers die drie of vier wedstrijden hebben gereden en aanwezig zijn tijdens de verloting. Ook op dit circuit wordt er voor de inwendige mens gezorgd, de beruchte MACH-burgers worden ook indoor klaargemaakt!
www.mach.nl

Inschrijven
Voor deelname aan de M-auto Wintercup kun je je inschrijven via onze website waar je ook meer informatie vindt over de Wintercup. Nieuw dit jaar is het persoonlijke rijdersnummer wat ook in de 1:1 racerij wordt gebruikt. Iedereen die vorig jaar heeft gereden kan zijn nummer meenemen naar dit jaar of zoals iedereen, zelf een uniek nummer aanvragen bij de inschrijving. Let op, het is slechts een voorkeur want als er meerdere rijders zijn die een nummer aanvragen handhaven we 'wie het eerst komt'... Benieuwd dus wie er dit jaar rondrijden met het geluksgetal 13 of bijvoorbeeld Valentino Rossi's 46. Het leuke is dat je het nummer permanent op je body hebt staan en er dus iets heel moois van kunt maken.
www.m-auto.nl

De rijders die zich op dit moment (12-09-2007) hebben ingeschreven zijn:

2-WD Modified
Robert Krens
Frans Heinsbroek
Erik Jonk
Maurice van de IJssel
Dennis Hofstede
Niels de Zwijger
Daniel v/d Drift
Joost van Leeuwen
Peter Meurs

2-WD Stock
Martijn van der Heijden
Ruben D'Arco
Peter Boots
Radbout van Klaveren
Klaas Lodewijks
Jos Martijn
Rik Veenma
Jaco de Wit
Marc Breve
Fedor Eskes
Patrick v/d Knaap
Octavio Picavet
Jan van Steeg
Giulio Grossi
John Baart
Timo Kole
Jan Mekenkamp
Peter Ende

LRP Tamiya Swift
Michael Lepelaar +
Martijn Mulder
Cor ten Hoor +
Joost Wouters +
Erik Loozekoot
Rene Loozekoot
Chris van der Hagen +
Axel Kleingeld +
Edwin Pols
Bart Vervloessem
Jan Vervloessem
Remco Kole +

4-WD
Remco Kole
Arno de Wit
Joost Wouters
Daniel v/d Drift
Simon van der Drift

Koen Geurds (klasse nog niet bekend)

Kijk voor meer informatie op www.m-auto.nl

M-auto Wintercup 2007-2008

Update rijderslijst, inmiddels zijn er al 51 rijders ingeschreven! Leuk om te zien is dat er naast de 'harde kern' ook weer heel veel nieuwe rijders zijn aangemeld voor dit seizoen. De Swiftklasse beleefd een wat tragere start als verwacht maar de grote hoeveelheid inschrijvingen voor de 2-WD stock doet ons dan weer verbazen! De 4-WD is over de jaren niet echt meer gegroeid maar we verwachten nog enkele rijders zodat ook deze klasse met een goed gevulde heat het circuit op kan.

2-WD Modified
Robert Krens
Frans Heinsbroek
Erik Jonk
Maurice van de IJssel
Dennis Hofstede
Niels de Zwijger
Daniel v/d Drift
Joost van Leeuwen
Peter Meurs
Richard Oversloot

2-WD Stock
Martijn van der Heijden
Ruben D'Arco
Peter Boots
Radbout van Klaveren
Klaas Lodewijks
Jos Martijn
Rik Veenma
Jaco de Wit
Marc Breve
Fedor Eskes
Patrick v/d Knaap
Octavio Picavet
Jan van Steeg
Giulio Grossi
John Baart
Timo Kole
Jan Mekenkamp
Peter Ende
Joey Sorber
Nick Schouten
Mario Taekema
Jeroen Streefkerk
Eric Mulder
Lars Bongers

LRP Tamiya Swift
Michael Lepelaar +
Martijn Mulder
Cor ten Hoor +
Joost Wouters +
Erik Loozekoot
Rene Loozekoot
Chris van der Hagen +
Axel Kleingeld +
Edwin Pols
Bart Vervloessem
Jan Vervloessem
Remco Kole +
Stein van der Toorn
Alexander Roeleveld +
Mario Taekema +

4-WD
Remco Kole
Arno de Wit
Joost Wouters
Daniel v/d Drift
Simon van der Drift
Alexander Roeleveld

Koen Geurds (klasse nog niet bekend)

Voor inschrijvingen en meer informatie: www.m-auto.nl

Misschien heb ik iets gemist maar wat betekenen die +'tekentjes naast die swiftrijders-namen?

[edit]
och dom, :oops:
natuurlijk: de PLUS-rijders! :roll:

Back