M-AUTO Wintercup

die + houd in dat het rijders zijn met veel ervaring.
Dit is gedaan om de minder ervaren rijders ook een kans te geven op een beker.
Das wel zo leuk voor iedereen.
Alles Swift rijders rijden wel in één klasse, maar in de totaal en dag uitslag worden de Puls rijders gescheiden.

Bedankt voor de opmerking over Mario Taekema, dat is uiteraard een '+' rijder! Wat de Vervloessems betreft, volgens onze bron binnen de Belgische Tamiyacup was het voor die jongens hun eerste jaar in de TT-01 klasse en hebben ze ontzettend veel geluk gehad dat er een aantal sterke rijders naar andere klasses zijn gegaan waardoor ze hoog op de ranglijst zijn beland bij de TT-01'tjes.

Over deelname aan één westrijd kom ik nog terug!

Dag Jaap J...

Uiteraard is het geen probleem als er iemand een wedstrijd overslaat als hij is ingeschreven voor de hele cup, we zullen zoals altijd weer een aantal schraps toepassen zodat er een wedstrijd overgeslagen kan worden zonder directe gevolgen. Wel is het zo dat er minimaal drie van de vier wedstrijden gereden moeten worden EN dat die rijder tijdens de finaledag aanwezig moet zijn om mee te doen aan de grote verloting.

Dag Potloodslijper...

Omdat er altijd wel mensen zijn die voor een wedstrijd afzeggen (omdat het te ver is o.i.d.) zal er op Ronse ook wel plaats zijn, in principe is de klasse niet het probleem, het maximum aantal deelnemers van 75 heeft gewoon te maken met de beschikbare sleutelruimte. Via het inschrijfformulier (dat je kunt downloaden op www.m-auto.nl) kun je je ook voor één wedstrijd aanmelden. De kosten hiervan zijn 17,50 euro en hoeven pas betaald te worden als je van ons definitief te horen krijgt dat er plaats beschikbaar is. Nu aanmelden geeft je dus 99% zekerheid dat je in Ronse mee kunt rijden.

ik zou mij ook graag inschrijven voor de race in ronse samen met de potloodslijper, dus ook maar 1 race.

greets willem

Ik schreef me vandaag in voor de hele cup en betaling werd uitgevoerd. 65€ voor de hele cup: kan ik inkomen als je weet dat we er ook een T-shirt bijkrijgen en een motor (swift-klasse).
Maar 17€ voor een enkele wedstrijd vind ik toch ook veel.
Wat staat daar allemaal tegenover, misschien?

Potloodslijper...
Helaas geen cadeautjes voor eenmalige deelnemers, sorry.

Artic Racer...
Voor jou geldt hetzelfde als voor de Potloodslijper, inschrijven via het inschrijfformulier op onze website www.m-auto.nl

Low E...
Ook welkom bij de M-auto Wintercup! Inderdaad er is een flink verschil tussen de voordelen voor cuprijders en eenmalige deelnemers. Zoals je zelf al zegt krijgt een cuprijder vrij veel terug voor zijn inschrijfgeld; vier wedstrijden, een T-shirt, een LRP motor of smeermiddel en deelname aan de verloting tijdens de finale (voor iedereen die drie keer meerijdt en aanwezig is op de finale).

Wat de kosten voor eenmalige deelname betreft, we organiseren nu eenmaal een 'cup' en dus hebben we liever 75 cuprijders zodat er tijdens iedere wedstrijd weer een interessante competitie is, dan dat we op sommige circuits volgeboekt zitten met eenmalige deelnemers en op een ander circuit met veel minder rijders zijn. Een klein beetje ontmoedigend dus voor eenmalige deelnemers, maar we willen het ook zeker niet onmogelijk maken voor die personen die slechts een wedstrijd mee willen of kunnen rijden. De prijs daarvoor (17,50 euro) lijkt aan de hoge kant, maar die is gebaseerd op een aantal dingen. Belangrijk voor ons was het feit dat iemand die van te voren al weet dat hij maar drie van de vier wedstrijden meerijdt geen groot financieel voordeel moet hebben tegenover de cuprijders, dat zou niet eerlijk zijn tegenover de cuprijders. De eenmalige deelname is er dus vooral om mensen kennis te laten maken met onze Wintercup. De plaatsen die we daarvoor beschikbaar stellen zijn (bij 75 inschrijvingen voor cuprijders) dan ook alleen de plaatsen van cuprijders die afzeggen voor een wedstrijd. Als alle cuprijders zich aanmelden voor de wedstrijd is er helaas geen plek voor eenmalige deelnemers maar dat gebeurd vrijwel nooit. Ik zal niet beginnen over wedstrijden die nog veel duurder zijn want dan hebben we het meestal over wedstrijden met internationale allures... Wel is het zo dat de M-auto Wintercup op dit moment uitgegroeid is tot de grootste (zo niet enige) mogelijkheid om in wedstrijdverband met 1:12's te rijden in België en Nederland.

(Sorry voor het lange verhaal maar veel korter lukte het niet!)

M-auto, mag ik ook meedoen ad funrace ook al rijd ik niet mee met de wedstrijden aangezien ik zal aanwezig zijn in ronse...?

heb me in geschreven voor de race in ronse.

nu zit ik met de vraag: waarom is de Checkpoint 19t spec niet toegelaten?

deze is ook fixed en 24° timing.

greetz willem

Back