Luchtfoto´s

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
Nou hier onze ervaringen met luchtfoto's

Hier een stukje Sprundel / Sint Willebrord / Etten Leur industrieterrein Vosdonk (West Brabant)

normal_IMAGE0019.JPG%7E0.JPG

normal_IMAGE0020.JPG.JPG

normal_IMAGE0018.JPG.JPG

normal_IMAGE0004.JPG.JPG

normal_IMAGE0010.JPG.JPG

normal_IMAGE0003.JPG.JPG

In het echt zijn ze nog mooier. Ze zijn nu wat verkleind om op de foto server te passen.

Inderdaad deze zijn genomen uit een Easystar met omgebouwde cockpit. Binnenkort de videofilm ;-)

Hier enkele shots gefotografeerd met Nikon Coolpix gemonteerd op Taxi3 van Graupner met brushless motor axi 2826 en 12 cellen NiMh.
Dit is ons vliegclubje in de achterhaven van Zeebrugge (B).
displayimage.php

Wat was er verkeerd dat foto's niet konden weergegeven worden?
Ben pas nieuw, heb daar geen ervaring mee.

haha dat is grappig ik had dit topic nog niet gezien ik woon namelijk in SPRUNDEL

erg leuk om dit te zien die luchtfoto's

@ mission

ik woon namelijk in SPRUNDEL

Staat je huis erop :?:

Hier wat foto's die ik gemaakt heb. Jammer dat er niets interresants in de buurd is alleen hei en bos :?

www.planet.nl/~spijk382/l1.JPG
www.planet.nl/~spijk382/l2.JPG
www.planet.nl/~spijk382/l3.JPG
www.planet.nl/~spijk382/l4.JPG
www.planet.nl/~spijk382/l5.JPG
www.planet.nl/~spijk382/l6.JPG
www.planet.nl/~spijk382/l7.JPG
www.planet.nl/~spijk382/l8.JPG
www.planet.nl/~spijk382/l9.JPG

Dit was de eerste (en voorlopig laatste) test vlucht met camera. Jammergenoeg zat er een vingerafdruk op het plexiglas ruitje wat ik voor het maken van de foto's in de zijkant van de romp heb gemaakt.

doe maar haha als je de bosstraat erop heb staan zou leuk zijn haha

Image-89F463F31B8811DA.jpg

Het was weer eens mooi weer deze week.
Bovenstaande foto geeft duidelijkheid..... is namelijk de reden dat mijn vriendin geen bezwaar maakt tegen de aanschaf van leuke speeltjes.

leuke foto's ben. Zo hou je janna ook nog tevreden.

Gr. Bert

he leo waar vliegen jullie nu met de club dan? want aan de banterweg mag het niet meer toch? ik hoorde van stefan dat jullie nog wel eens naar de Munt (industrieterrein) gaan

Waar ik me nou zo over verbaas...
Ik ken de omgeving van Heerenveen redelijk goed, en als ik de foto's van de persoon Ben Postmus zelf goed bekijk, weet ik ook weer wie dat is...
Maar waar het mij nu om gaat is dat ik altijd dacht dat het verboden was om te vliegen buiten de daarvoor bestemde plaatsen. En dat is net by ús Abe Lenstra Stadion... :D

Zijn de regels de laatste jaren versoepeld of is mag het tegenwoordig gewoon omdat het Electro is??

Maar erg mooie foto's mensen! :!:

NB, Misschien is er ook al eens antwoord gegeven op een soortgelijke vraag, maar ik heb niet echt de tijd genomen om alle text te lezen. De foto's waren te afleidend. :wink:

Mr.Green zei:
Waar ik me nou zo over verbaas...
Ik ken de omgeving van Heerenveen redelijk goed, en als ik de foto's van de persoon Ben Postmus zelf goed bekijk, weet ik ook weer wie dat is...
Ohh... dan weet jij meer dan ik?

Maar waar het mij nu om gaat is dat ik altijd dacht dat het verboden was om te vliegen buiten de daarvoor bestemde plaatsen. En dat is net by ús Abe Lenstra Stadion... :D
Of het "onze" Abe is weet ik niet, maargoed... verboden is het niet.

Zijn de regels de laatste jaren versoepeld of is mag het tegenwoordig gewoon omdat het Electro is??
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=25883

Maar erg mooie foto's mensen! :!:

NB, Misschien is er ook al eens antwoord gegeven op een soortgelijke vraag, maar ik heb niet echt de tijd genomen om alle text te lezen. De foto's waren te afleidend. :wink:
Misschien toch nog even de moeite waard om dit topic door te lezen.
Korte samenvatting: vergunning ministerie van defensie, verzekering, gezond verstand.

Back