LRP elektro algemeen

De regelaar ziet de eerste input als vooruit. Dus na het aanzetten van de auto oppassen dat je niet per ongeluk de "trekker" van de zender iets naar voren duwt, want dan ziet de regelaar dat als vooruit. Is het fout gegaan, regelaar uitschakelen, zender aan laten, en weer aan zetten, en dan gas vooruit geven. Meestal pakt hij dan de goede stand.
 
die runner reverse zou het gewoon goed moeten doen als je de accu aan sluit maar dan moet je idd wel gewoon als eerst even gas geven en dan vooruit. heb je het boekje er wel bij? daar staat namelijk alles in...
 
Bedankt voor alle suggesties.Alles werkt inmiddels naar behoren.
Het was een combinatie van een slechte stekker verbinding en een
Trimstand die niet goed stond.Mn zoon blij en ikke ook.
 
ondertussen ben ik wat aan het klooien geweest met de buggy en ik heb er een keverklasse crossauto van gemaakt...

die scorcherkap wilde toch niemand overnemen en ik dacht dan maar op de buggy :D

dsc09593t.jpg

dsc09592i.jpg

dsc09591j.jpg
 
mij werd verteld dat ze compleet voor 22 euro op ebay zijn te krijgen.. als ie nou in een vochtige schuur ligt te rotten of ....
 
Prijs van deze body hangt af van of het de originele is of de remake, heb ik mij laten vertellen. Ik vind de Twister als buggy mooier, maar het is wel apart zo.
 
Ik weet niet wat ik er eigenlijk van moet vinden :D dubbelgevoel :p

Met een juiste kleuren combo kan het misschien nog iets worden.
 
Da's nu het mooiste, smaken verschillen. Anders werd het erg saai buiten. ;)


Even afkloppen trouwens, maar sinds dat ik het voorste diff van de Blast BX iets strakker in elkaar heb zitten, door de dichtingsring dunner te maken, heeft het diff geen kuren meer gehad. Hopelijk blijft het zo.
 
Da's nu het mooiste, smaken verschillen. Anders werd het erg saai buiten. ;)


Even afkloppen trouwens, maar sinds dat ik het voorste diff van de Blast BX iets strakker in elkaar heb zitten, door de dichtingsring dunner te maken, heeft het diff geen kuren meer gehad. Hopelijk blijft het zo.

toppie man, nogsteeds met de zelfde motor?
groeten
 
Standaard motor maar op 2S. De regelaar en motor trekken het prima, worden nog niet eens handwarm, ondanks dat ik de gaten in de bodem heb afgeplakt om rommel buiten te houden. Vergeleken met NiMh heb je dan net wat meer pit, en het optrekken en de snelheid zitten nu tegen "best leuk voor een hobbyrijder" aan. Als ik in een parkeergarage rijdt moet ik al extra opletten dat ik geen pilaren omver probeer te rijden en kan ik donuts draaien ondanks de 4WD. Door de 4000 mAh capaciteit van de lipo kan ik bijna een half uur rijden. Meestal rijd ik 2 keer 10 minuten verspreid over een dag, en dan grijpt de lipo saver nog niet in.

Ik heb wel een snellere motor "op de plank" liggen inmiddels, de SuperStock BZ, maar ik wacht nog even met wisselen tot ik een plek heb gevonden waar ik de extra snelheid ook zal kunnen benutten.


Vandaag nog even gereden, op, wat ik dacht, opgedroogd gravel. De aandrijving niet gespaard, o.a. een paar keer vol op de rem om de auto dwars te laten schuiven, vol gas opstrekken, en wat donuts gedraaid. Voorste diff bleef soepel draaien, dus tot nu toe nog steeds goed. Alleen schoof ik wel een paar keer vol door een plas(je). Gelukkig bleef het water bij de elektronica vandaan, maar na afloop zat de auto wel onder de modderspetters. Dus dat was achteraf thuis voorzichtig schoonmaken. Ik denk dat je daar met een 2WD minder last van hebt, omdat er geen voorwielen zijn die extra modder en zand naar achteren gooien, omdat ze niet aangedreven zijn bij een 2WD. Of valt dat in de praktijk tegen?
 
Laatst bewerkt:
Paar plaatjes van de Blast BX met 10 euro Conrad banden:


p1020220small.jpg


p1020223small.jpg



Ik vind de zwarte velgen zeker niet slecht staan, al zeg ik het zelf.
 
Back
Top