Losi TEN-SCTE 4x4

Alleen de puntjes die proline zet zouden moeten kloppen, maar dat doen ze niet!!!
Het beste is de ongespoten kap erop leggen, precies in het midden en zodat de wielkasten en bumpers etc. ook uitkomen.
En dan kan je bijna elke kap wel passend maken, zelfs een traxxas of Asso kap op een Losi, echt waar!!!

haa goed om te weten.
mijn losi scte zal volgende week binnen komen.
die witte velgen op jou auto Gies zijn die van losi zelf of passen ze ook van andere trucks?

Die witte velgen zijn van DE Racing SC Wheel (Team Losi TEN-SCTE) - WHITE
Ze zijn er ook in grijs - zwart en geel.
De wielen voor de ten scte hebben een offset van 0, wielen voor slash 4wd (en 2wd achter) hebben een offset van 4 mm en passen dus niet op de losi ten scte!!!
Verder maken losi, AKA, Jconcepts en Proline wielen voor de SCTE (en er zijn nog wat kleine merken meer).
De meeste wielen zijn te krijgen via Amain Hobbies, maar er zijn ook wat andere winkels die ze voeren.

oke bedankt.
ik heb een tekin rx8 en een pro4 4600kv besteld, zal wel een goeie set zijn zeker voor deze wagen. ik heb ook een koeler voorzien voor de motor.
ik heb nog geen ervaring met de short course wagens.
als ik bij amain bestel komt er niet te veel douane kosten bij en hoe is het met de verzending.

Dr is niet veel plaats voor een motorkoeler, het gaat wel maar de aandrijfas zit erg dicht tegen de motor dus je hebt weinig ruimte.
Als je kleine bestellingen doet bij Amain hoeft je niks aan dounakosten te betalen, verzendkosten zijn dan ook niet veel.
Een ander alternatief is Liquid rc, verzendkosten 0.99$!!
Duurt een week voordat je het thuis hebt, en volgens mij hebben die de wielen van Jconcepts, Proline en DE Racing op voorraad.
Verder heb je nog Losipartshouse maar daar heb ik geen ervaring mee, wel veel goede dingen over gehoord!!

Hij zal het zeker goed doen met die Tekin set, maar belangrijk is het wel dat je betere lipos gebruikt, minimaal 40c!!
Je kan em nog zoveel pimpen als je zelf wilt, maar uit de doos is ie ook al goed.

Ik heb m'n SCTE uitgerust met Hobbywing Pro Stc Esc & 3656SD 4700kv motor. Bizar veel kracht, maar gebruikt ook bizar veel stroom.

Laatst bewerkt:
Nieuwe Losi

Ik heb vandaag een Losi SCTE roller aangeschaft. Ik had al een tijdje zitten kijken, maar ze zijn 2e hands bijna niet te vinden of aardig aan de prijs. Uiteindelijk heb ik die van marktplaats gekocht met de zwarte kap en Red-bull stickers. Savox servo zat er bij, Mamba max pro erin met Hobbywing sct 4600kv er bij en gaan.

De kwaliteit van de auto is echt super. De afwerking is echt top. en het rijdt ook perfect. Niet goedkoop maar het geld zeker waard!

Je kan em ook op MBF zetten bij "Bouwverslagen Auto's".
Ik weet alleen niet of er veel mensen op zitten te wachten hier?

Je kan em ook op MBF zetten bij "Bouwverslagen Auto's".
Ik weet alleen niet of er veel mensen op zitten te wachten hier?

Daarom geef ik enkel de link, waarschijnlijk zit er niemand op te wachten en ik heb zelf geen zin om m'n bouwverslag op meerdere sites bij te houden..
Op RCShortCourse weet ik dat mensen er komen voor SC auto's.
Hier op MBF, of Oople, is er minder publiek... Toch zou ik het leuk vinden om reacties te krijgen uit NL, en misschien eens af te spreken met andere SC rijders om een beetje lol te hebben :)

Gelijk heb je, maar het is zeker niet verkeerd om hier af en toe een hintje, tip of fotootje te posten (zal ik ook maar es een x doen).

ik heb vanmorgen nog eens gereden met de losi sc, is een blijft een leuke auto.
het parcour lag wel wat vervroren maar ging wel. ik rij voorlopig nog met de standaard bandjes die er bij zaten en die geven niet zoveel grip, heb de schumacher mini spike bandjes liggen, moe ze alleen nog lijmen. dat zal wel beter grip geven hoop ik.
moet ik nog ergens speciaal op letten bij het lijmen? zou ze nie graag verprutsen, vindt ze nogal duur die bandjes en velgen.

Band en velg goed schoonmaken voordat je ze lijmt, je kan ze ook nog opruwen vantevoren, dan hecht het nog beter.

Back