Losi TEN-SCTE 4x4

De mensen die al langer met de auto rijden, wat zijn de dingen die je snel kapot rijdt? Ik zit te twijfelen om eenzelfde auto voor mijn zoontje er bij te kopen, die dan gelijk als reserve dient. Of ik koop voor hem een wat goedkopere auto en voor mezelf wat extra onderdelen.

De mensen die al langer met de auto rijden, wat zijn de dingen die je snel kapot rijdt? Ik zit te twijfelen om eenzelfde auto voor mijn zoontje er bij te kopen, die dan gelijk als reserve dient. Of ik koop voor hem een wat goedkopere auto en voor mezelf wat extra onderdelen.
Alle aandrijfassen gaan er nogal snel aan als je een wat sterkere motor rijdt.

Onerdelen

Iemand nog onderdelen over? Ik heb een Ten-T op de kop getikt en die wil ik ombouwen naar SCTE. heb je nog over
-Chassis
-Bumpers
-Rear driveshaft
-Body mounts
-Motor mount
laat het dan even weten,

Gr Jan-Willem

Iemand nog onderdelen over? Ik heb een Ten-T op de kop getikt en die wil ik ombouwen naar SCTE. heb je nog over
-Chassis
-Bumpers
-Rear driveshaft
-Body mounts
-Motor mount
laat het dan even weten,

Gr Jan-Willem

Ik heb nog wel SCTE onderdelen liggen.
Oa. het originele chassis, een RPM frontbumper, de stock motor-mount, rear driveshaft.
Check je PB.

Bumper part

Ik heb de ombouw van Losi Ten naar SCTE vrijwel klaar. Ik mis alleen nog dit deel om de voorbumper aan vast te schroeven. Heeft iemand dit nog los liggen?
full

Thanks

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je een gebruiksaanwijzing of exploded vieuw van de Losi Ten SCTE hebt kan je kijken wat voor artikelnummer dit onderdeel heeft.
Als je dat weet kan je dit onderdeel bij elke winkel of webshop kopen die Losi voert!

Snap ik Gies, ik had op Ebay een bumperset en wat ander spul gekocht en daar zat dit niet bij. Je kan het alleen in combinatie met een complete voorbumper bestellen.

Ik probeer het eerst hier en anders bestel ik een extra bumper,

Gr Jan-Willem

hey jongens ik heb er net 1 aangeschaft! leuk ding! maar wil er nu de beste combo op zetten voor de 1/10 competitie.

is dit 6000kv? het beste? of is deze wagen er te zwaar voor?

Back