Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Jan, er zit een wezenlijk verschil tussen de stagzeilen op schepen uit de 17e eeuw (De SR) en deze 18e-eeuwse Bounty. Bij de Bounty loopt de boegspriet ook door in het kluifhout i.p.v. de blinde steng. Ook bij Zu Mondfeld is dat goed te zien.Ron,
Een tuigageplan maken from scratch is best lastig. Als je kijkt naar het zeilplan van de Bounty in McKay dan ogen jouw zeilen wat ielig. Als het nog kan zou ik ze wat groter maken.
![]()
Dank je Marc. Maar ik ben nu 3 jaar met pensioen dus tijd zatDikke proficiat met het behaalde resultaat , maar ook voor de vasthoudendheid van jezelf om dit prachtige schip te voltooien ondanks de te weinig beschikbare vrije tijd.
Dank je Boris. Inderdaad best trots en ondanks het lompe formaat staat ie op een mooi plekje tussen de andere schepen. Nu nog de Nederlandse tijdgenoot en dan is het trio oorlogszuchtigen compleet.So so... Die is mooi geworden hoor, kleuren vind ik ook erg goed gelukt, al met al een prachtig exemplaar geworden, well done
Dank je wel Herman. Nu die van jou nog.Dikke proficiat met het gerealiseerde model.
Bij mij gaat het nog wat langer duren voor ik er aan begin, maar het is geen bederfelijke waar.![]()