serge pot
Forum veteraan
Clubgenoot van onze club had een tekening gekregen van een laser Arrow.
Probleem van een delta is dat je bij een bepaalde snelheid tegen een muur aan vliegt en hij niet versnelt tot je mega veel vermogen toevoegd vandaar dus de v1. Deze heeft Een platter profiel. Origineel is het profiel 7,5 cm dik, dat is nu 2 cm asafgeslankt. Dat betekende dus voor de clubgenoot de hele tekening opnieuw tekenen. En daar heeft hij met zijn frees eenn mooi freespakket van gemaakt.
Nu heb ik de gelukzalige pech om er 1 in elkaar te zetten. Het bouw ontwerp van toendertijd was al prima.
Motor wordt een OS 46 fx met asp cilinder en zuiger. De poorten zijn bewerkt en de kop is hemisferisch gemaakt. Motor blijft op methanol lopen, maar met vonkjes. Toerental is straks te hoog voor benzine.
Probleem van een delta is dat je bij een bepaalde snelheid tegen een muur aan vliegt en hij niet versnelt tot je mega veel vermogen toevoegd vandaar dus de v1. Deze heeft Een platter profiel. Origineel is het profiel 7,5 cm dik, dat is nu 2 cm asafgeslankt. Dat betekende dus voor de clubgenoot de hele tekening opnieuw tekenen. En daar heeft hij met zijn frees eenn mooi freespakket van gemaakt.
Nu heb ik de gelukzalige pech om er 1 in elkaar te zetten. Het bouw ontwerp van toendertijd was al prima.
Motor wordt een OS 46 fx met asp cilinder en zuiger. De poorten zijn bewerkt en de kop is hemisferisch gemaakt. Motor blijft op methanol lopen, maar met vonkjes. Toerental is straks te hoog voor benzine.