Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Raar... de twee FX46 die er bij ons op de club vliegen, draaien met ontsteking, op benzine en zonder pijp, beide in de lucht tot tegen de 14K zonder problemen.Met ontsteking was er boven de 12000 rpm niks meer daar.
Mijne loopt op methanol. Toeren moest ik op gehoor schatten. Verstellen van tijdstip bracht geen verbetering. De resopijp tilt de 46 erg op in vermogen en kan dan rustig een 11x7 ronddraaien waarbij de delta echt wil opschieten.Raar... de twee FX46 die er bij ons op de club vliegen, draaien met ontsteking, op benzine en zonder pijp, beide in de lucht tot tegen de 14K zonder problemen.
Hebben allebei een ASP cylinder loopsetje.
Toch iets niet helemaal goed gegaan, denk ik
Ik had een Pegasus ontsteking.Zou kunnen, maar lijkt me stug, want de gewone Runtronic gaat "maar" tot 24000.
Ik heb er geen rotsvaste documentaite over kunnen vinden, maar ik weet dat Pé Reivers vastgesteld heeft, ooit, dat boven de 15K de timing van RcExl begint te verlopen, en dat die afwijking boven de 18K min of meer merkbaar begint te worden in het loopgedrag. Die afwijking wordt veroorzaakt door de rekensnelheid van het processortje (die is nu eenmaal niet oneindig).
Dat is bij mijn weten gewoon een rebranded RcExl, of in ieder geval in dezelfde fabriek gemaakt.Ik had een Pegasus ontsteking.
In iedergeval kwalitatief minder dan rcexl.Dat is bij mijn weten gewoon een rebranded RcExl, of in ieder geval in dezelfde fabriek gemaakt.